رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
  • کد خبر : 7191
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : کودکان موسسه آفتاب اسکان یافتند
سرپرست بهزیستی کرمان:

کودکان موسسه آفتاب اسکان یافتند

سرپرست بهزیستی کرمان با اشاره به اسکان کودکان موسسه آفتاب گفت: از ادارات مختلف، مردم وگروه های اجتماعی می خواهیم برای حل آسیب های اجتماعی کمک حال بهزیستی باشند.

علیرضا وحید زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت مؤسسه آفتاب گفت: در حال تعامل و پیگیری برای رفع ابهامات در خصوص این ملک بودیم که تخلیه ملک کلید خورد اما هنوز هم اعتقاد ما بر تعامل و همراهی با همه دستگاه هاست.

وی در خصوص حکم تخلیه هم گفت: ما حکم قضائی را تمکین می‌کنیم اما مسلماً روند پرونده در خصوص وضعیت این ملک را از مجاری خودش پیگیری خواهیم کرد.

وحید زاده گفت: هم اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته کودکان مؤسسه آفتاب در یکی از مراکز بهزیستی در پشت تالار تلاش کرمان اسکان یافته‌اند و فعالیت‌های مرکز مختل نشده است چون مهمترین هدف ما ساماندهی این کودکان و کاهش مشکلات اجتماعی است.

سرپرست بهزیستی کرمان این مرکز باید در جایی از شهر باشند که در دسترس کودکان کار و اقشار آسیب پذیر قرار گیرد و نمی‌توان چنین مرکزی را در بالای شهر مستقر کرد.

وحید زاده عنوان کرد: بهزیستی با محدودیت منابع روبرو است و برای رفع مشکلات اجتماعی شهر مردم، همه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و گروه‌های اجتماعی باید به ما کمک کنند.

وی گفت: ما از همه می‌خواهیم در آرامش کامل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی خطاب به مردم و فعالان اجتماعی گفت: در زمینه خدمات دهی به کودکان این مجموعه هیچ مشکلی وجود ندارد و اجازه ندادیم در این مسیر توقفی وجود داشته باشد.

سرپرست بهزیستی کرمان گفت: ما اعتقاد داریم که می‌توان با تعامل مشکلات را رفع کرد چون هدف ما کمک به جامعه هدف و خانواده‌هایشان است.

وی در خصوص تخریبی بودن و غیر مقاوم بودن مؤسسه آفتاب نیز گفت: طبق دستور العمل قبل از راه اندازی هر مرکزی مراجع تخصصی در خصوص استحکام بنا تائیدیه صادر می‌کنند.

وی گفت: هیچ گزارشی از غیر مقاوم بودن مکان مؤسسه آفتاب دریافت نکردیم و در این خصوص مشکلی وجود نداشت.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200