اخبار » تیتر دوم
کد خبر : 7191
دوشنبه - ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
سرپرست بهزیستی کرمان:

کودکان موسسه آفتاب اسکان یافتند

علیرضا وحید زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت مؤسسه آفتاب گفت: در حال تعامل و پیگیری برای رفع ابهامات در خصوص این ملک بودیم که تخلیه ملک کلید خورد اما هنوز هم اعتقاد ما بر تعامل و همراهی با همه دستگاه هاست.

وی در خصوص حکم تخلیه هم گفت: ما حکم قضائی را تمکین می‌کنیم اما مسلماً روند پرونده در خصوص وضعیت این ملک را از مجاری خودش پیگیری خواهیم کرد.

وحید زاده گفت: هم اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته کودکان مؤسسه آفتاب در یکی از مراکز بهزیستی در پشت تالار تلاش کرمان اسکان یافته‌اند و فعالیت‌های مرکز مختل نشده است چون مهمترین هدف ما ساماندهی این کودکان و کاهش مشکلات اجتماعی است.

سرپرست بهزیستی کرمان این مرکز باید در جایی از شهر باشند که در دسترس کودکان کار و اقشار آسیب پذیر قرار گیرد و نمی‌توان چنین مرکزی را در بالای شهر مستقر کرد.

وحید زاده عنوان کرد: بهزیستی با محدودیت منابع روبرو است و برای رفع مشکلات اجتماعی شهر مردم، همه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و گروه‌های اجتماعی باید به ما کمک کنند.

وی گفت: ما از همه می‌خواهیم در آرامش کامل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی خطاب به مردم و فعالان اجتماعی گفت: در زمینه خدمات دهی به کودکان این مجموعه هیچ مشکلی وجود ندارد و اجازه ندادیم در این مسیر توقفی وجود داشته باشد.

سرپرست بهزیستی کرمان گفت: ما اعتقاد داریم که می‌توان با تعامل مشکلات را رفع کرد چون هدف ما کمک به جامعه هدف و خانواده‌هایشان است.

وی در خصوص تخریبی بودن و غیر مقاوم بودن مؤسسه آفتاب نیز گفت: طبق دستور العمل قبل از راه اندازی هر مرکزی مراجع تخصصی در خصوص استحکام بنا تائیدیه صادر می‌کنند.

وی گفت: هیچ گزارشی از غیر مقاوم بودن مکان مؤسسه آفتاب دریافت نکردیم و در این خصوص مشکلی وجود نداشت.