رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان:

کلنگ احداث ۷ مدرسه سه کلاسه خیر ساز در مناطق روستایی بخش شهرستان جیرفت به زمین زده شد

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان کلنگ احداث ۷ مدرسه سه کلاسه خیر ساز در مناطق روستایی شهرستان جیرفت به زمین زده شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان احمد اسکندری نسب در آیین کلنگ زنی این مدارس توجه به مدارس روستایی را ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ایجاد عدالت آموزشی دانست و گفت: در آموزش و پرورش استان کرمان هیج تفاوتی بین دانش آموزان مدارس شهری و روستایی نیست بلکه توجه جدی به مدارس روستایی در دستور کار است.
وی با بیان اینکه بیش از یک سوم دانش آموزان استان در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته استان تحصیل می کنند خواستار توجه ویژه خیرین و بنگاه های اقتصادی استان به امر مدرسه سازی و مدرسه یاری در این مناطق شد.
اسکندری نسب از فعالیت ۷۱۰ مدرسه زیر ده نفر دانش آموز در مناطق روستایی استان خبر داد و گفت: بر اساس وظایف سازمانی پوشش تحصیلی با کیفیت دانش آموزان رسالت اصلی ماست و باید نسبت به آموزش تک تک دانش آموزان حساس باشیم.
بر پایه این گزارش؛ کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیر ساز با زیر بنای ۱۹۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در روستای قاسم آباد به زمین زده شد.
گفتنی است: عملیات احداث مدرسه سه کلاسه خیر ساز روستای جِزفَظَن با زیر بنای ۱۹۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان نیز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان آغاز شد.
لازم به ذکر است: کلنگ احداث مدارس سه کلاسه راضیه و والفجر در روستای کریم آباد از توابع شهرستان جیرفت نیز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به زمین زده شد.
شایان ذکر است: عملیات ساخت سالن چند منظوره مدرسه روستای باغ بابوئیه از توابع شهرستان جیرفت نیز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان آغاز شد.
گفتنی است: کلنگ احداث دو مدرسه سه کلاسه خیر ساز در روستای های هوکرد و چینه از توابع شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به زمین زده شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200