رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May
  • دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
  • کد خبر : 4856
  • مشاهده : 18 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : تولید محتوا و هم‌فکری با مدیران شهرداری در جهت ارتقای سیستم شهرداری
سرپرست شهرداری کرمان در نشست با فعالان حوزۀ خبر شهرداری کرمان تأکید کرد:

تولید محتوا و هم‌فکری با مدیران شهرداری در جهت ارتقای سیستم شهرداری

سرپرست شهرداری کرمان، در نشست با فعالان حوزۀ خبر شهرداری کرمان، بر تولید محتوا، انتقاد منصفانه و هم‌فکری با مدیران شهری در جهت ارتقای سیستم شهرداری تأکید کرد.

به گزارش یزدان کرمان، محسن پوراسماعیلی، ضمن تبریک فرارسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، این مناسبت را به تمام اهالی رسانه و فعالان حوزۀ خبر در شهرداری کرمان تبریک گفت و با گرامی‌داشت یاد و خاطره «شهید صارمی»، خبرنگار شهید عرصۀ خبر، صلاح خبرنگاران را قلم آن‌ها دانست و افزود: قلم و نوشتار آن‌چنان اهمیت دارد که خداوند در قرآن به قلم و آنچه می‌نویسد قسم خورده است.
وی با تأکید بر اینکه فعالیت خبرنگاران مستلزم وجود شرایط مناسب است، ادامه داد: کسانی که به این عرصه وارد شده‌اند، باید در شرایط مطلوب جامعه آنچه را که به حق است، بنویسند و به‌دنبال رضایت افراد نباشند.
سرپرست شهرداری کرمان، با بیان اینکه خبرنگار واقعی به هیچ جناح و شخصی وابسته نیست، گفت: خبرنگار حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر، به‌خوبی مسایل جامعه را می‌بیند و با دلسوزی، خواسته‌ها و مطالبات مردم را دنبال می‌کند.
پوراسماعیلی، کار رسانه‌ای را بسیار حساس و دشوار دانست و گفت: امیدورام روزی به‌دور از غرض‌ورزی‌ها، جامعه تاب و تحمل مطالب و گزارش‌های چالش‌برانگیز و انتقادی را داشته باشد و به سمتی برود تا خبرنگاران به‌دور از توبیخ و تهدید، فعالیت کنند.
وی با تأکید بر اینکه به کسانی که در این عرصه کار می‌کنند، باید توجه و از آن‌ها حمایت کرد، گفت: در طول دوره‌ای که سرپرست شهرداری کرمان هستم، در جهت ارتباط بیشتر با مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و نشریه کرمان‌شهر تلاش خواهم کرد.
سرپرست شهرداری کرمان افزود: شما خبرنگاران و عکاسان می‌توانید مشکلات و معضلات شهریِ مخفی‌شده از دید مدیران را به‌خوبی ثبت کنید و انتقادات مردم را انتقال دهید.
پوراسماعیلی با بیان اینکه در کشورهای توسعه‌یافتۀ جهان، رسانه‌ها و خبرنگاران نقش پُررنگی در جامعه دارند و معمولاً اهل جناح‌بندی نیستند، گفت: انتقاد منصفانه، عدم وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی، دیدن مشکلات جامعه و داشتن نگاه تیزبین، از ویژگی‌های خبرنگار مسولیت‌گراست.
سرپرست شهرداری کرمان، بر تلاش مؤثر در جهت ارتقای سیستم شهرداری و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود تأکید کرد و افزود: کار در شهرداری، سخت و حساس است؛ بنابراین، باید استفاده از توان نیروهای کارآزموده در جهت تولید محتوا در اولویت قرار گیرد.
پوراسماعیلی خطاب به خبرنگاران و عکاسان فعال در شهرداری کرمان، درخواست کرد به‌عنوان خبرنگار و عضو خانوادۀ بزرگ شهرداری، در خصوص ارتقای سیستم شهرداری با مجموعۀ مدیران شهری هم‌فکری کرده و انتقادات خود را ارایه کنند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200