رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
  • کد خبر : 12606
  • مشاهده : 64 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : تجلیل از همسر یکی از شهدای والامقام حادثه گلزار شهدا کرمان
توسط رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان انجام شد

تجلیل از همسر یکی از شهدای والامقام حادثه گلزار شهدا کرمان

توسط «امیر جعفری» رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان از یکی از جوانترین همسران شهدای والامقام حادثه ترور ۱۳ دی گلزار شهدا کرمان تجلیل شد.

به گزارش یزدان کرمان، رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان از خانم رقیه نظری همسر شهید علیرضا صادقی از شهدای معظم حادثه ترور ۱۳ دی گلزار شهدا کرمان در همایش فرهنگی ورزشی بانوان با اهدا لوح سپاس و تندیس یادبود تجلیل کرد.

همایش فرهنگی ورزشی بانوان یادواره گرامیداشت یاد و‌ خاطره بانوان و کودکان شهیده حادثه ترور ۱۳ دی گلزار شهدا کرمان با حضور امیر جعفری رئیس هیات ورزشهای همگانی استان کرمان، ریاحی معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان و بنایی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، حمید شیردل دبیر و غزال فریبرز نایب رییس بانوان هیات ورزشهای همگانی استان کرمان در فرهنگسرای بانوان بنی هاشم برگزار گردید.

امیر جعفری در رابطه با این همایش فرهنگی ورزشی گفت: با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان و همکاری خانم ریاحی معاون امو بانوان این همایش برنامه ریزی شد و مقرر شد برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره بانوان و کودکان شهیده حادثه ترور ۱۳ دی گلزار شهدا کرمان با حضور بانوان و دختران برگزار شود.

جعفری افزود: خانم رقیه نظری که همسر گرامیشان شهید والامقام علیرضا صادقی در حادثه ترور ۱۳ دی گلزار شهدا به مقام رفیع شهادت نائل شدند، یکی از جوانترین همسران شهید محسوب می شوند و در این همایش از مقام‌ والای همسر شهید و ادای دین به ساحت شهدا به نمایندگی از همسران شهید از ایشان با اهدا لوح سپاس و تندیس یادبود قدردانی و تجلیل شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان از اجرای برنامه های متنوع ویژه بانوان و دختران خبر داد و گفت: در این همایش ورزش عصرانه با اجرای خانم جمشیدی و تیم بانوان کمیته ورزش روزانه، قرائت میثاق با آرمان ها شهدا، اجرای بازی های کودکانه توسط خانم عبدالکریمی رئیس کمیته توسعه فعالیت بدنی کودکان ، گریم و نقاشی صورت کودکان و مشاوره های اجتماعی برای حاضرین انجام شد.

امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان با اشاره به اینکه ترور مردم بیگناه در همه جای دنیا محکوم شده ، برای همین طوماری به همت خانم نژاد ملایری رئیس کمیته توسعه فعالیت بدنی بانوان و خانواده هیات همگانی تهیه شد که در این همایش بانوان و دختران و حاضران و مسئولان این طومار را در راستای محکومیت این اقدام‌ مذبوحانه و منحوس اقدام ترور زنان و کودکان بیگناه را با امضای خود محکوم کردند و این طومار به مراجع ذیصلاح جهت پیگیرهای مدنی و قضایی تحویل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200