رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
  • کد خبر : 7355
  • مشاهده : 9 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : به همت «ایران تیم» ازدواج ۱۶ عروس و داماد برگزار شد

سیما علیپور یا مادر عروس ایران یکی از بانوان خیر ایرانی است که مسیر ازدواج زوج‌های جوان را تسهیل می‌کند و به کمک هم تیمی‌هایش توانسته به اندازه سال تولد خود، بخت عروسی بر روی سر عروس خانم‌ها بیاندازد.

سیما علیپور در این روزها با برگزاری مراسم‌های متعدد در شهرها و شهرستان‌های مختلف کشور توانسته مانع‌های مالی بزرگ ازدواج را کنار زده و با کمک خیرین گامی در شادی و آرامش نسل جوان بردارد.

وی با گذر از مسیرهای سخت زندگی، درست در نقطه ای که اوج ناامیدی نامیده می شود به لطف ایزد منان مسیر جدیدی در زندگی را آغاز کرده و قریب به ۴ سال است که در این مسیر گام برمی دارد ابتدا به صورت انفرادی و سپس با اهدای تخصص گرفتن از برندهای تهران شروع به کار می کند. کمی بعد استعداد و تلاش بی وقفه ی دختر جوان نظر رسانه ها را جلب و سیما علیپور راهی رسانه ی ملی می شود.

در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ اقدام به تشکیل تیم جوانی به نام ایران تیم می کند.
ایران تیم در تهران با بیش از ۷۰ عضو شروع به انجام فعالیت خیرخواهانه می کند و بصورت رسمی به عنوان کارگروه موسسه خیریه شمس مشغول به فعالیت اجتماعی می شوند، کمی بعد با تلاش های بی وقفه نام سیما علیپور بر سرزبان های می افتد و بار مسئولیت خیرجوان بیشتر می شود .خانم علیپور در بهمن ماه ۹۸ بعنوان اولین دختر ایرانی در تالار وزارت کشور
بانی خیر برگزاری مراسم ازدواج ۴۰۰ عروس و داماد می شود و نامش در مجامع خیرین ثبت شده و بدین وسیله رسما بعنوان جوان ترین بانوی خیر کشور معرفی می شود.

ایران تیم در مدت زمان کمی در سرتاسر کشور محبوب شده و سیما علیپور بعنوان الگوی دختران ایرانی زبانزد شده است.
هم اکنون ایران تیم در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، اصفهان، کردستان، گلستان، تهران، البرز، مشهد، کرمان، مازندران، شیراز، ایلام، اراک، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد شعبه داره و کرمان بعنوان دهمین شعبه رسمی آغاز به کار کرده است‌.

ایران تیم تاکنون ۱۴۲۲ زوج رو راهی خانه بخت کرده است.
عکاس ها از:
فاطمه عرب نژاد، فائزه حسین زاده و زینب صادقی

   

 

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200