رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
  • کد خبر : 12044
  • مشاهده : 99 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : اولین دوره مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان کرمان

روز یکشنبه ۲۸ آبان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مسابقات دستگاه های اجرایی شهرستان کرمان با حضور آقایان تقی زاده دبیر و اکبری مسئول برگزاری مسابقات و خانم ها امجد نایب رئیس و خواجه پور روابط عمومی هیات شهرستان و نیز مسئولین و نمایندگان ورزش و تربیت بدنی ادارات صورت پذیرفت.

فاضل تقی زاده دبیر هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان عنوان داشت: اولین دوره مسابقات کارکنان دولت در بخش شهرستان کرمان از تاریخ 11اذر ماه برگزار میشود.
گسترش ورزش کارکنان دولت باعث افزایش روحیه کارمندان و بالا رفتن توان اجرایی عزیزان خواهد شد.
امسال وزارت ورزش با هدف شرکت هر چه بیشتر کارکنان دولت در دورترین نقاط کشور ماموریت برگزاری این رقابت ها را از طریق فدراسیون ورزشهای همگانی به هیات های استانی ابلاغ نموده که هیات های شهرستانها ملزم به برگزاری
این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان می باشند.

تقی زاده در راستای اعلام عناوین رشته های ورزشی این دوره از مسابقات بیان داشت: ۷ رشته ورزشی با عناوین ، والیبال، داژبال، فوتبال گل کوچیک، شنا، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز در دو بخش آقایان و بانوان و رشته شطرنج مختص جانبازان و معلولین با هر درصد از جانبازی و معلولیت در نظر گرفته شده که این نگاه ویژه به کارمندان این قشر می باشد. امیدوارم که ارگان های شرکت کننده در این جلسه بتوانند در موعد مقرر ورزشکاران خود را ثبت نام کنند و ما در مراسم افتتاحیه شاهد حضور پر رنگ کارکنان ادارات و سازمان های شهرستان کرمان باشیم.

در حاشیه برگزاری این جلسه سعید اکبری مسئول برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد: افزایش کارایی و اثربخشی منابع انسانی سازمان ها امری است که نیازمند برخورداری کارکنان از سلامت جسمانی و روانی می باشد که در همین راستا این دوره از مسابقات با شعار کارمند تندرست، کارمند اثربخش نام گذاری شده است و امید است اولین دوره مسابقات شهرستانی دستگاه های اجرایی با استقبال خوبی همراه باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200