رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
  • کد خبر : 2618
  • مشاهده : 5 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : از نوآوری در حوزه خدمات‌شهری حمایت می‌کنیم
معاون خدمات‌شهری شهردار بیان کرد:

از نوآوری در حوزه خدمات‌شهری حمایت می‌کنیم

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان گفت: ارتقای سطح خدمات‌دهی به شهروندان در گرو افزایش امکانات خدمات‌شهری است و در این راستا تأکید شهردار کرمان هم بر حمایت از نوآوران و مبتکران و هدایت نیروهای تخصصی به سمت نوآوری است.

رامین امیرمداح در حاشیۀ بازدید از ناوگان خودرویی(سبک و سنگین) و تجهیزات‌ و تولیدات حوزه خدمات‌شهری منطقه سه، افزود: هدف ما ارتقای سطح امکانات حوزه‌های خدمات‌شهری مناطق جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.
وی‌ با بیان اینکه حوزۀ خدمات‌شهری یکی از بخش‌هایی است که باید از لحاظ سخت‌افزار و نرم‌افزار ارتقای بیشتری پیدا کند، ادامه داد: با تحقق این مهم، برنامه‌ریزی‌های بهتر و گسترده‌تر و در نتیجه شهری زیباتر و پویاتر خواهیم داشت.
معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان بیان کرد: خوشبختانه نیروهای توانمند و خلاقی در حوزه خدمات‌شهری مناطق وجود دارد که با امکانات موجود، شاهد عملکرد مناسب، نوآوری و ابداعاتی در این حوزه هستیم.
امیرمداح خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت منطقه سه به‌خصوص در زمان بارندگی، برخی وسایل و تجهیزات جهت جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر، طی سال‌های اخیر خریداری شد که خوشبختانه در سال‌جاری با افزایش این امکانات، مشکلات مربوط به آب‌گرفتگی رفع شده است.
وی افزود: عملکرد حوزۀ خدمات‌شهری منطقه سه به‌خصوص در زمینۀ جمع‌آوری آب‌های سطحی، طراحی و ساخت دستگاه شن‌پاش،‌ طراحی و ساخت برج‌ها و المان‌های نوری و مبلمان شهری بسیار خوب بوده است.
معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان با اشاره به تولیدات مبلمان پارکی توسط نیروهای خدمات‌شهری منطقه سه در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی در کاهش هزینه‌های جاری معاونت خدمات‌شهری کمک می‌کند و مدیران خدمات‌شهری مناطق باید به این سمت حرکت کنند.
سرپرست شهرداری منطقه سه نیز ضمن تشکر از زحمات مهندس امیرمداح طی سال‌های گذشته در منطقه سه، گفت: امیدواریم در سال آینده بتوانیم پروژه‌های دیگری ازجمله ساخت تعدادی بوستان جدید را در این منطقه آغاز کنیم و تا پایان سال‌جاری نیز پروژه‌های نیمه‌تمام منطقه سه را به سرانجام برسانیم.
علی منظری‌توکلی خاطرنشان کرد: با فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف شهری ازجمله حفظ فضاهای سبز و بوستان‌ها، تفکیک زباله از مبدأ و پرهیز از ریختن خاک و نخاله‌های ساختمانی، می‌توان مشارکت شهروندان در حفظ زیبایی و نظافت شهر را افزایش داد و همچنین با کاهش هزینه‌های شهرداری، زمینه را برای اجرای پروژه‌های بیشتر فراهم کرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200