رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۳ جماد أول ۱۴۴۶
  • 2024 Tuesday 5 November
  • شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
  • کد خبر : 10054
  • مشاهده : 27 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : آب به آسیاب دشمن ریختن به سبک کرمان‌رسانه/تخریب یک مدیر ارزشی به چه قیمت!؟

آن دسته از افرادی که تخصصِ اصولی در فعالیت‌های رسانه‌ای ندارند با طرح مسائلی بدون اساس و ایجاد اتهامِ دروغین با تخریب یک مدیر ارزشی، رسما آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

چندی پیش علی رستمی مدیرعامل فعلی شرکت ملی صنایع مس ایران در مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، ذبیح‌الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، سردار محمدحسین سپهر رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور و جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان در مرکز همایش‌های بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار شد، به عنوان مدیر جهادی سال 1401 معرفی و با اهدای تندیس از وی تجلیل شد. ظاهرا این انتخاب به مذاق گروهی خوش نیامده و به راحتی آب خوردنی همچون کانال‌ها و شبکه‌‌های دروغ‌پرداز معاند دستاوردهای بزرگِ یک شرکت صنعتی و معدنی را که در شرایط سخت تحریم فعالیتی چشمگیر داشته، زیر سوال می‌برند.

یک رسانه که ظاهرا با هدایتِ افراد شناخته شده فعالیت می‌کند همچون رسانه‌‌های خارج‌نشین به راحتی چشمش را بر فعالیت‌ها و اقداماتی که انصافا جهادی بوده و زمینه تحول بنیادی در ساختار شرکت مس را فراهم نموده، می‌بندد و به تخریب یک مدیر انقلابی که به معنای واقعی کلمه فسادستیز بوده، می‌پردازد.

جای تعجب و تاسف دارد که که این رسانه با سیاه‌نمایی و وارانه جلوه دادن خدمات درخشان شرکت مس در همین مدت زمان کوتاه مدیریت علی رستمی، در مسیر رسانه‌هایی گام برمی‌دارد که هدف‌شان تضعیف جمهوری اسلامی و مأیوس کردن مردم است.

این رسانه که با هدف قرار دادن وجدان کاری و شرافت تمامی حاضرینِ در آن مراسم و جوک خواندنِ عنوان مدیر برگزیده جهادی، حتی ریاست قوه قضاییه را هم به تمسخر گرفته، فعالیت‌های جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی علی رستمی را که به سلامت کاری شهره است، به چالش کشیده و به دنبال تخریبِ این مدیرِ باتجربه در شرایطی است که رسانه‌های معاند نیز دقیقا مشغول همین کار هستند.

آنچه در پی بررسی مطالب منتشر شده این رسانه باید در پی آن بود این مطلب است که چه اتفاقی پس از انتخاب علی رستمی به عنوان مدیرعامل فملی رخ داده و چه شخص یا اشخاصی در این بین متضرر شده اند که اینگونه شاهد تخریب و سیاه نمایی در مورد شرکت مس و صندوق بازنشستگی آن از سوی این رسانه هستیم ؟! شاید ریشه یابی وابستگی این رسانه بتواند راهگشا باشد و دست های پنهان پشت پرده برای تخریب مدیران این مجموعه عظیم اقتصادی را برای همگان افشا کند…

در پایان یادآوری این نکته لازم است که بین نقد و تخریب تفاوت وجود دارد و قطعا در شرکتِ بزرگی همچون شرکت ملی صنایع مس ایران هم ضعف‌هایی وجود دارد که علی رستمی و سایر مدیران این مجموعه با روی گشاده پذیرای نقدهای منصفانه خواهند بود.

اما کاری که این رسانه خاص و حامیانش انجام می‌دهند دقیقا تخریب و آب به آسیاب ریختن رسانه‌های دشمن است.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200