رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
  • کد خبر : 7306
  • مشاهده : 17 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : مس کرمان در یک قدمی صدر
ماشین سازی تبریز 1_2 مس کرمان

مس کرمان در یک قدمی صدر

تیم فوتبال مس کرمان در تبریز موفق شد برابر میزبان خود تیم ماشین سازی تبریز با نتیجه 2بر1 به پیروزی دست یابد.

در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ یک و در ورزشگاه یادگار امام تبریز مس کرمان با دو گل امین کاظمیان و میلاد پورصفشکن برابر ماشین سازی به پیروزی دو بر یک داست یافت تا سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.

فرزاد حسین خانی در این بازی با ترکیب آرمان شهدادنژاد ،عیسی پرتو ،مهیار زحمتکش ،میلاد خدایی ،جلال عبدی ،امین جهان کهن ،احمد نصیری ،امین کاظمیان ،سامان تورانیان ،میلاد پورصفشکن و امید پورقنبری به میدان رفت.

بازی با حملات مس کرمان آغاز شد و بازیکنان این تیم سه موقعیت خوب در دقایق 16، 19 و 24 برروی دروازه میزبان خلق کردند که نشان می داد مسی های کرمان کاملا برای کسب سه امتیاز این بازی سرپنجه هستند.

سرانجام در دقیقه 35 حملات مس کرمان به نتیجه رسید و امین کاظمیان گل اول بازی را برای تیم خود به ثمر رساند.

برروی ارسال عالی سامان تورانیان توپ به میلاد پورصفشکن رسید تا این بازیکن یا پاس عرضی عالی خود توپ را در دهانه دروازه به کاظمیان برساند و او زننده گل تیم مس کرمان باشد.

بعد از این گل بازیکنان مس کرمان از حملات خود دست نکشیدند و سامان تورانیان با شوتی عالی دروازه ماشین سازی را هدف گرفت که با بدشانسی محض این توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

اما حملات مس کرمان تا لحظاتی پایانی بازی در نیمه اول ادامه داشت که در آخرین دقایق گل دوم هم توسط میلاد پورصفشکن به ثمر رسید.

برروی ارسال دیدنی تورانیان توپ در دقیقه 47 به پورصفشکن رسید تا او با ضربه سر دیدنی گل دوم مس کرمان را به ثمر برساند تا مس کرمان با پیروزی دو بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم میزبان برای جبران نتیجه خود را به آب و آتش می زد که در چند صحنه شهدادنژاد عالی در دروازه مس کرمان دروازه این تیم را نجات داد از جمله در دقیقه 55 که موقعیت تک به تک حریف را مهار کرد.

در دقیقه 64 اولین تعویض مس کرمان انجام شد که مجتبی رمضانی به جای پورصفشکن به زمین آمد.

در دقیقه 77 بازی داور مسابقه خطای هند بازیکنان مس کرمان را خطای پنالتی تشخیص داد که ابتدا شهدادنژاد ضربه شهیم را مهار کرد اما کمک داور ضربه را مجددا تکرار کرد که ضربه دوم برای میزبان تبدیل به گل کرد تا بازی دو بر یک شود.

مهرداد آوخ و محمد صبوری از دقیقه 80 به جای پورقنبری و نصیری برای مس کرمان به زمین آمدند و میلاد صارمی و عارف زینلی از دقیقه 88 به جای رمضانی که به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود و کاظمیان برای مس بازی کردند.

در دقایق پایانی بازی دوندگی و تلاش بازیکنان مس کرمان سبب شد که حملات میزبان برای جبران نتیجه بی سرانجام بماند و مس کرمان سه امتیاز شیرین این بازی خارج از خانه را از آن خود کند.

مس کرمان با این برد 43 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد تا پنجشنبه پیش رو در بازی بعد خود در کرمان میزبان خوشه طلایی باشد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200