رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
  • کد خبر : 11470
  • مشاهده : 22 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : ۹۵ درصد دانش‌آموزان در مدارس استان ثبت نام شده اند
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

۹۵ درصد دانش‌آموزان در مدارس استان ثبت نام شده اند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۹۵ درصد دانش‌آموزان در مدارس استان ثبت نام شده اند از آمادگی مدارس استان برای برپایی کلاس‌های درس از اول مهرماه خبر داد.

آمادگی مدارس استان کرمان برای برپایی کلاس‌های درس از اول مهر ماه

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در نشست تخصصی با مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد بیان کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امسال بیش از ۶۸۰ هزار دانش آموز در سراسر استان با آغاز بازگشایی مدارس راهی کلاس‌های درس خواهند شد.

وی با بیان اینکه مدارس آمادگی کامل برای برپایی کلاس‌های درس را از اول مهرماه خواهند داشت، افزود: برای شروع سال تحصیلی بیش از ۹۷ درصد کتاب های درسی به شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده و آماده توزیع است که در این راستا از خانواده‌ها درخواست می‌شود نسبت به ثبت سفارش و تهیه کتاب درسی فرزندان خود عجله کنند و به روزهای آخر موکول نکنند.

رضایی تصریح کرد: امسال یکهزار و ۵۰۰ معلم جذب آموزش و پرورش استان شده و به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که در روز اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام آموزش و پرورش، خاطر نشان کرد: تا ابتدای سال تحصیلی جدید ۷۲۵ کلاس درس در استان افتتاح خواهد شد که پروژه آموزشی ۴۱ کلاسه سردار شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین پروژه آموزشی کشور تا ابتدای مهرماه به بهره برداری می رسد.

رضا رضایی گفت: در بحث اول مهر و شروع سال تحصیلی جدید هیچگونه مشکلی وجود ندارد و مدارس استان به طور کامل آماده حضور دانش آموزان هستند.

وی با اشاره به اینکه اول مهر ماه روز جمعه است، گفت: روز شنبه ۲ مهر مدارس استان پذیرای دانش آموزان خواهند بود.

برپایه این گزارش: نشست تخصصی مدیر کل و شورای معاونان آموزش و پرورش استان با مدیران ادارات آموزش و پرورش استان در خصوص ثبت نام دانش آموزان، ثبت سفارش کتب درسی، رتبه بندی معلمان و پروژه مهر برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200