رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
  • کد خبر : 12498
  • مشاهده : 59 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : ۱۳ تیم از استان کرمان در لیگ های کشوری حضور دارند
«ناصر گل محمدی» سرپرست هیئت بسکتبال:

۱۳ تیم از استان کرمان در لیگ های کشوری حضور دارند

سرپرست هیئت بسکتبال گفت: هم اکنون ۱۳ تیم از استان کرمان در لیگ های مختلف کشور و در تمامی رده ها حضور دارند.

به گزارش یزدان کرمان، گل محمدی با اشاره به ظرفیت های بالای بسکتبال کرمان در فصل جاری مسابقات گفت: مجموعا ۱۳ تیم بسکتبال از استان کرمان در لیگ های کشوری حضور دارند و این یک ظرفیت بزرگ و آمار فوق العاده برای استان است که می توان با فضای همدلی و مدیریت صحیح از آن برای رشد بسکتبال، استفاده بهینه کرد.
گل محمدی خاطرنشان کرد:
هیات زرند و مس شهربابک برای صعود به لیگ دسته اول کشور، هفته آینده در میناب برای صعود از گروه اول لیگ رقابت نزدیکی با حریفان خود در دور برگشت خواهند داشت.
گل گهر هم در لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر رقابت های خود را از مدتی قبل آغاز نموده است. هم چنین تیم های نوجوانان پسران و دختران گل گهر،جوانان دختران مس رفسنجان،نوجوانان پسران مس شهربابک در رده های نوجوانان و جوانان دسته اول کشور برای صعود به لیگ برتر مشغول رقابت هستند.
وی افزود: ضمن اینکه تیم دختران بزرگسال رشیدی کرمان هم در مرحله سوم مسابقات لیگ دسته اول کشور مشغول رقابت با حریفان خود میباشد. و هم چنین در فصل جاری تیم های دختران سارا کرمان ،گل گهر سیرجان در لیگ دسته دوم کشور حضور خواهند داشت.
نهایتا تیم هیات کوهبنان در فصل جاری در لیگ دسته اول ۳×۳کشور حاضر خواهد بود.
در حال حاضر هم تیم های مس کرمان و رفسنجان نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر کشور حضور دارند.
وی افزود: پیش از این تنها ۶ تیم در لیگ های کشوری حضور داشتند و این امر نشان می دهد ، انگیزه های جوانان در رده های مختلف و در سراسر استان برای حضور در میادین بسکتبال رشد چشمگیری داشته است.
سرپرست هیئت بسکتبال گفت: با حمایت از این رشته ، قطعا می توان در آینده ای نزدیک شهرهای دارای توانمندی و استعداد نظیر بافت، بم و جیرفت را هم به لیگ های کشوری سوق داد تا بسکتبال در سراسر استان نماینده داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200