رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
  • کد خبر : 4886
  • مشاهده : 19 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : یک ورزشکار واقعی خریدنی نیست/ زنگ خطر کم تحرکی به صدا درآمده است
اظهارات جالب توجه کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات ورزش همگانی:

یک ورزشکار واقعی خریدنی نیست/ زنگ خطر کم تحرکی به صدا درآمده است

کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات ورزش های همگانی استان تلاش زیادی کردم تا با تبلیغات سالم و به دور از لابی گری های سیاسی و مالی در این رقابت انتخاباتی شرکت کنم، رای دهندگان باید بدانند یک ورزش کار واقعی خریدنی نیست!

کارمانیا– فاطمه محمدی ضمن اشاره به یک دهه سابقه فعالیت در حوزه رسانه های ورزشی، گفت: با شناخت کاملی پا به این میدان رقابتی گذاشتم و در همین راستا ضمن تدوین برنامه ای در زمینه ورزش همگانی قصد دارم تا با استفاده از فکر واندیشه کارشناسان و متخصصان حوزه ورزش این برنامه را اصلاح کنم.
وی افزود: بنا بر اعلام مراجع رسمی۶۴ درصد زنان در ایران با مشکلات ناشی از کمبود تحرک مواجه هستند و این معضل می تواند زمینه ساز بسیاری از بیماری های روحی و جسمی برای زنان شود.
محمدی بیان داشت: کم تحرکی نه تنها برای زنان، بلکه برای همه افراد جامعه یک زنگ خطر است و باید مقامات استانی، برای حل این معضل چاره اندیشی کنند. این معظل می تواند سرآغاز بسیاری از بیماری ها باشد.
وی مهمترین چالش در توسعه ورزش همگانی را عدم احساس نیاز مردم به تحرک دانست و افزود: مدیران ارشد استانی، رسانه ها، دستگاه های مربوط از اداره ورزش و جوانان گرفته تا شهرداری ها و سایر نهاد های مرتبط بایستی با آگاهی بخشی، برنامه ریزی و ایجاد بسترهای لازم توسعه ورزش همگانی، انگیزه لازم برای تحرک و ورزش را در مردم ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: آمار می گوید در استان کرمان حدود ۱۵۰۰ مکان ورزشی داریم، به نظر می رسد با کمبود فضای ورزشی روبرو نباشیم، اما به هر حال برنامه ریزی و سرمایه گذاری در حوزه ورزش همگانی نیاز اساسی امروز جامعه است.
محمدی در پایان با بیان اینکه تلاش کردم تا با تبلیغات سالم به دور از لابی گری های سیاسی و مالی در این انتخابات حضور داشته باشم، خطاب به رای دهندگان این مجمع گفت: خودتان را مدیون ورزش نکنید، اصول اخلاقی را مد نظر داشته باشید، ورزش و ورزشکار واقعی خریدنی نیستند!

گفتنی است خانم فاطمه محمدی مدیر مسئول نشریه یزدان کرمان به عنوان عضوی از جامعه رسانه ای استان در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های همگانی استان شرکت کرد. در این مجمع ۶ کاندیدا حضور داشتند که در پایان امیر جعفری با کسب آرای لازم برای یک دوره ۴ ساله ریاست این هیئت مهم و تاثیر گذار را بر عهده گرفت.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200