رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
  • کد خبر : 4562
  • مشاهده : 25 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : یک تورانیان برای همه کرمانیان!

سعید قرایی

جدا از هر اتفاقی که در پایان فصل برای مس کرمان در کسب رتبه خود در جدول لیگ یک رخ می دهد، یکی از مهمترین پارامترهای این تیم برای ارزیابی جهت موفقیت، بازیکنانی است که از آکادمی خود به فوتبال کشور معرفی کرده است… بازیکنانی که معمولا از تیم های رده های سنی این باشگاه سلسله مراتب مدارج ترقی را طی می کنند تا به پیراهن تیم بزرگسال این تیم برسند.

از سه فصل پیش با معرفی مهدی تیکدری از تیم های پایه مس در تیم بزرگسالان و در نهایت انتقال او به تیم های لیگ برتری، نسل جدیدی از بازیکنان شایسته آکادمی باشگاه مس رفته رفته معرفی شدند که در فصل قبل با معرفی بازیکنانی مثل علیرضا آرتا و امیر طاهر این اتفاق در تیم بزرگسالان مس کرمان ادامه پیدا کرد.

این اتفاق در این فصل از رقابت های لیگ یک برای مس کرمان با معرفی علی تهامی در تیم بزرگسالان خود ادامه داشت و در حالی که در هفته های پایانی رقابت های لیگ یک قرار داریم، بازی های درخشان سامان تورانیان در ترکیب ثابت مس کرمان، یک موفقیت دیگر از این حیث را برای مس کرمان رقم زده است.
سامان تورانیان بازیکن رده سنی امیدهای مس کرمان در زمان حضور رضا مهاجری برروی نیمکت مس، در چند بازی جام حذفی این فصل به خصوص در بازی برابر گل گهر در سیرجان نشان داد که مهره ای بسیار مستعد برای درخشیدن در ترکیب مس کرمان می باشد.

با حضور فرهاد کاظمی برروی نیمکت مس، در دو بازی اخیر این تیم برابر رایکا و خیبر، تورانیان در ترکیب ثابت مس کرمان قرار گرفت و اتفاقا از این موقعیت خود نهایت استفاده را نیز برد.

او در این دو بازی در سمت راست زمین مس آنقدر خوب بود که در دو پیروزی پیاپی مسی ها نقش عمده ایفا کند تا جایی که بسیاری از کرمانی ها از عدم استفاده بیشتر او در ترکیب این فصل مس شاکی باشند.

تورانیان حالا به خوبی می داند که تبدیل به یکی از امیدهای فوتبال کرمان برای بهای هرچه بیشتر به بازیکنان بومی محسوب می شود اتفاقی که برای امیر حسین بنی اسد نیز در ترکیب این فصل مس کرمان نیز کم و بیش رخ داده است و حالا این دو بازیکن آینده دار مس کرمان باید مسیر حرکتی خود را در فوتبال به گونه این تعریف و تنظیم کنند که نمایندگان شایسته ای برای معرفی و اعتماد هرچه بیشتر به محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان شوند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200