رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May
  • دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
  • کد خبر : 1470
  • مشاهده : 20 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : گل گهر سیرجان شماره یک پنجره تابستانی نقل و انتقالات!
دو ستاره جدید به گل‌گهر اضافه می‌شود

گل گهر سیرجان شماره یک پنجره تابستانی نقل و انتقالات!

با اضافه شدن 2 بازیکن جدید، فعالیت های نقل و انتقلاتی باشگاه گل گهر سیرجان برای فصل جدید بسته خواهد شد.

خرید غافلگیر کننده تیم قلعه نویی در فاصله اندک تا لیگی که برگزاری به موقعش هنوز مشخص نیست، مهدی مهدی خانی بازیکن تیم واراژدین است که از تیم شهرخودرو برای بازی به لیگ کرواسی رفته بود.

مهدی خانی یک وینگر سرعتی و جوان است که به جمع نفرات تهاجمی گل گهر اضافه می شود و ترکیب آشنایی را در سیرجان خواهد ساخت. او قبلا با یونس شاکری (مهاجم) و و سعید صادقی (وینگر) هم بازی بوده و هماهنگی آنها می تواند کمک خوبی برای قلعه نویی و تیم فنی اش در شروع فصل جدید باشد.

به جز مهدی خانی، تیم امیر قلعه نویی خرید دیگری خواهد داشت. میلاد زکی پور مدافع چپ سابق استقلال که در حال حاضر برای دریافت رضایت نامه در این باشگاه به سر می برد. با حضور این بازیکن در پست دفاع چپ و با توجه به شرایط او و حضورش در تمرینات پیش فصل استقلال، احتمالا از همان دیدار اول، قلعه نویی او را در دفاع چپ خواهد گذاشت تا آرمین سهرابیان را به دفاع وسط منتقل کند.

در حال حاضر تنها نکته مبهم در ترکیب یازده نفره گل گهر، دفاع راست است که البته در بیشتر بازی های پیش فصل از یوسف وکیا مدافع خوزستانی برای حضور در این پست استفاده شده بود. گل گهری ها قصد داشتند فرزاد جعفری مدافع راست فولاد را به جمع خود اضافه کنند که در نهایت با وی به توافق نرسیدند.

با اضافه شدن این دو بازیکن، گل گهر که در نیم فصل گذشته و در زمان حضور مجید جلالی تقویت مناسبی شد، باز هم در همین مسیر یارهای بیشتری را جذب کرده تا قلعه نویی بنا بر عادت همیشگی، یک نیمکت پر و پیمان برای شروع رقابت های لیگ داشته باشد.

آخرین تحرکات نقل و انتقالاتی گل گهر، روشن کردن تکلیف محمد میری و علیرضا ابراهیمی هافبک و مدافعی است که احتمالا باید در ابتدای فصل آینده آنها را در تیمی بجز گل گهر ببینیم. البته آنها نمی توانند به سادگی رضایت نامه خود را از باشگاه سیرجانی دریافت کنند و قصد قلعه نویی بازی با مهره ها و تقویت هر چه بیشتر تیم از طریق معاوضه و مبادله یا انتقال قرضی است.

گل گهر در پنجره نقل و انتقالاتی این فصل، علیرضا حقیقی (دروازه بان)، آرمین سهرابیان (مدافع)، علیرضا آرتا (مدافع)، رضا شربتی (مدافع)، علی علیزاده (هافبک)، نوید عاشوری (هافبک)، محسن کریمی (وینگر)، محمد میری (هافبک)، سعید صادقی (هافبک) و در صورت رسمیت، میلاد زکی پور و مهدی مهدی خانی را به جمع خود اضافه کرده و یکی از فعال ترین تیم های نقل و انتقالاتی تابستان اخیر فوتبال ایران بوده است./ورزش 3

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200