رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
  • کد خبر : 6495
  • مشاهده : 15 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : گل‌گهر حذفی را نشان کرده
گل‌گهر ۴ - شهرداری آستارا ۰

گل‌گهر حذفی را نشان کرده

گل‌گهر سیرجان موفق شد در مسابقه‌ای یک طرفه با چهار گل حریف لیگ یکی خود را شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند.

کسر هفت امتیاز از گل‌گهر سبب شده بود این تیم سیرجانی هفته پر التهاب و خبرسازی را پشت سر بگذارد. با اتفاقات پیش آمده برای گل‌گهر و صحبت‌های قلعه نویی مبنی بر اهمیت فراوان جام حذفی برای تیمش، پیش‌بینی می‌شد یک نمایش کم نقص و پر گل را از این تیم ببینیم. تیم سیرجانی با چهار گل از سد شهرداری آستارا گذشت تا شاگردان پیوس وداع زود هنگامی با جام حذفی داشته باشند.

سانتر از سمت چپ گل‌گهری‌ ها در دقیقه 8 با ضربه سر حسین نخودکار به گل اول این مسابقه تبدیل شد تا شاگردان قلعه‌نویی نشان دهند با انگیزه بالا و برای پیروزی پر گل پا به زمین مسابقه گذاشته‌اند. تلاش‌های گل‌گهر 24 دقیقه بعد به گل دوم این تیم ختم شد و نفوذ از سمت چپ و پاس کات بک این تیم با ضربه تمام کننده امین پورعلی سبب شد برتری‌ این تیم به دو گل افزایش یابد.

این بازی که با حملات پرفشار گل‌گهر شروع شده بود با همین دو گل در نیمه نخست خاتمه یافت. در نیمه دوم نیز میل هجومی بالایی از شاگردان قلعه‌نویی دیده می‌شد و آبی‌پوشان گل‌گهر در دقیقه 56 توسط محمدرضا خانزاده به گل رسیدند. سانتر بلند از روی نقطه کرنر از روی سر همه عبور کرد و جلوی پای این مدافع پیش تاخته افتاد و شوت سرضرب خانزاده دروازه شاگردان پیوس را برای سومین بار فرو ریخت.

دو دقیقه بعد نیز نوبت به مرتضی تبریزی رسید که نام خود را به جمع گلزنان اضافه کند. پاس از سمت راست به تبریزی و ضربه دقیق پای چپ او از مدافعان و گلر شهرداری عبور کرد و به گل چهارم بازی تبدیل شد.

در ادامه نیز گل‌گهر چند فرصت دیگر برای گلزنی داشت اما موفق نشد اختلاف را بیشتر کند. آستارایی‌ها نیز در شرایطی که گل‌گهر با انگیزه بالا مقابل‌شان صف آرایی کرده بود این شکست را متحمل شدند و باید خود را برای هفته یازدهم لیگ یک آماده کنند.

این پیروزی پر گل از لحاظ روحی می‌تواند به شاگردان قلعه نویی کمک کند تا با روحیه مناسب‌تری به مسابقات لیگ برگردند. این طور که پیداست قلعه نویی برای فتح جام حذفی نقشه کشیده است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200