رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
  • کد خبر : 9438
  • مشاهده : 17 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : گل‌گهر موقتا به صدر جدول رسید
گل‌گهر 2- هوادار 1،

گل‌گهر موقتا به صدر جدول رسید

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، گل‌گهر موفق شد در خانه هوادار را شکست دهد و موقتا به صدر جدول برسد.

در نیمه نخست دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر بودند اما توپ و میدان در اختیار میزبان بود. با این حال هوادار توانست با یک ضد حمله تند و تیز به دروازه سیرجانی‌ها برسد و اشتباه عجیب فروزان زمینه ساز گل برتری هوادار شد. شاگردان الهامی بعد از گل برتری کاملا عقب نشینی کردند و بین دو نیمه قلعه‌نوعی با ۳ تعویض همزمان ورق را برگرداند.

قلعه‌نوعی با اضافه کردن بازیکنان بلند قامت خود رو به بازی هجومی همراه با سانترهای بلند آورد و توانست با شگرد همیشگی خود یعنی سانتر از جناحین دو مرتبه به گل برسد و کامبک خود را مقابل هوادار تکمیل کند. پس از این گل، تعویض‌های الهامی جواب نداد و حملات این تیم یکی پس از دیگری توسط مدافعان گل‌گهر برگشت داده شد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و شاگردان قلعه‌نوعی بتوانند تا ۲۴ ساعت آینده و پیش از دربی پایتخت در صدر جدول بمانند. هوادار هم با این شکست یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کرد و به رتبه دوازدهم جدول رسید تا حالا در منطقه خطر قرار بگیرد.

هفته دوازدهم لیگ برتر؛ دوشنبه: 1401/09/28 ؛ ساعت: 17

استادیوم: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
داور:احمد محمدی/ کمک‌ها:مهدی شفیعی و رضا حیدری؛ داور چهارم: مسعود حقیقی/ ناظر:یدالله جهانبازی

گل‌گهر سیرجان:

محسن فروزان، امیر جعفری (46- شایان مصلح)، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، امین پور علی (46- محمد خدابنده‌لو)، نوید عاشوری (88- علیرضا آرتا)، مرتضی تبریزی (67- امین قاسمی نژاد)، یونس شاکری (46- کی‌روش استنلی)، رضا شکاری

سرمربی: امیر قلعه نوعی

هوادار:

میلاد فراهانی، صائب محبی، عزت پورقاز، مهدی عبدی (83- محمد حسینی)، فرزاد جعفری، سپهر روزی طلب (71- داریوش شجاعیان)، نیما انتظاری، محسن سفید چغایی (54- فریبرز گرامی)، بابک مرادی (71- محمد مهدی مهدیخانی)، سبد محمد میری (54- محمد عباسی) و محمدجواد محمدی

سرمربی: ساکت الهامی

🟨 اخطارها
ساکت الهامی 49 – محسن سعید چغایی 50 – فرزاد جعفری 54 – نیما انتظاری 57 – سپهر روزی طلب 82 هوادار 

علیرضا آرتا 88 – گل‌گهر

⚽️ شرح گل‌ها 
گل‌گهر صفر – هوادار یک (38 – محسن سفید چغایی): پاس عمقی هافبک هوادار به محسن سفید چغایی رسید و این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه فروزان فرستاد و با اشتباه سنگربان گل‌گهر، گل اول بازی به ثمر رسید.

گل‌گهر یک – هوادار یک (60- مرتضی تبریزی): یک و دوی زیبای شکاری و تیکدری و پاس شکاری و به عاشوری در گوشه راست محوطه جریمه با ارسال این بازیکن همراه شد و ارسال دقیق او به تبریزی رسید و شلیک او را در مرحله اول فراهانی دفع کرد اما توپ بازگشتی را خود تبریزی وارد دروازه هوادار کرد.

گل‌گهر دو – هوادار یک (74- آرمین سهرابیان): ارسال زیبای قاسمی نژاد از سمت چپ محوطه جریمه در تیر دورتر به سهرابیان رسید و ضربه سر او را مدافع هوادار از روی خط دور کرد اما توپ برگشتی به خود سهرابیان رسید و او این بار توانست دروازه هوادار را باز کند.
⏱لحظات حساس:
دقیقه ۲۵: گل‌گهر صاحب یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه شد و ضربه زیبای شکاری با اختلافی اندک از بالای دروازه هوادار بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: ارسال بلند سهرابیان از سمت چپ روی سر تبریزی فرود آمد اما پاس رو به عقب این بازیکن با سر را نیما انتظاری دور کرد.

دقیقه ۵۱: گل‌گهر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و عاشوری پشت توپ ایستاد. ارسال دقیق و زیبای عاشوری را فراهانی به سختی دفع کرد اما توپ برگشتی را هم مصلح به روی دروازه ارسال کرد که باز هم فراهانی با نوک انگشتان خودش توپ را به اوت فرستاد.

دقیقه ۶۸: بابک مرادی با حرکتی تکنیکی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و تعادل خود را درون محوطه جریمه از دست داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۸۶: هوادار در سمت چپ زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ارسال شجاعیان در محوطه شش قدم با برخورد بازیکنان درون محوطه جریمه مواجه شد که داور به سود گل‌گهر اعلام خطا کرد.

دقیقه ۹۰: ارسال تند و تیز هافبک هوادار از سمت چپ به دهانه دروازه را فرزاد جعفری به شکلی عجیب به اوت فرستاد.

دقیقه ۴+۹۰: ضربه والی محمد عباسی با پای چپ از پشت محوطه جریمه با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه فروزان به بیرون رفت.

دقیقه ۶+۹۰: ارسال بلند شجاعیان از میانه‌های زمین به فرزاد جعفری رسید و ضربه سر این بازیکن پس از برخورد به مدافعان گل‌گهر به کرنر رفت.

🔴 حاشیه:

* بعد از خروج امین پور علی، بازوبند کاپیتانی گل‌گهر به نوید عاشوری رسید.

* پس از اعتراض‌های شدید روزی طلب از روی نیمکت به تصمیمات داور، محمدی به بازیکن هوادار کارت زرد داد.

* پس از خروج عاشوری از زمین آرتا به سوی فروزان رفت تا بازوبند را بر بازوی او ببندد اما داور مسابقه به دلیل مکث و تعلل به او کارت زرد نشان داد.

بهترین بازیکن زمین:

نوید عاشوری در این بازی نمایش درخشانی داشت. هافبک نفوذی گل‌گهر که در نیمه دوم بازوبند کاپیتانی تیمش را هم بر بازو بسته بود توانست پایه گذار گل اول تیمش باشد و چندین موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه هوادار خلق کند. البته در این بین نمی‌توان از تعویض طلایی امیر قلعه‌نوعی گذشت. قاسمی‌نژاد دقایقی پس از ورودش به زمین توانست زمینه‌ساز دومین گل تیمش باشد و نقش بزرگی در بازگشت گل‌گهر از یک شکست خانگی داشت.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200