رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در عنبر آباد به زمین زده شد

کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان عنبر آباد به زمین زده شد.

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیرساز از بهره برداری از یک هزار کلاس درس تا پایان سال جاری در استان خبر داد و افزود: با افتتاح این کلاس های درس سرانه فضای آموزشی استان به میانگین کشوری می رسد.
وی خاطر نشان کرد: فضای آموزشی استاندارد نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی – یادگیری دارد و پویش کرمانِ دانا در راستای مدرسه سازی در مناطق محروم استان توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان راه اندازی شده است.
اسکندری نسب گفت:  عملیات ساخت ۲۴ کلاس درس در قالب ۵ مدرسه در شهرستان عنبرآباد به همت خیران در مناطق شهری و روستایی شهرستان عنبرآباد آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.
بر پایه این گزارش: کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز با زیر بنای یک هزار و ۴۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان در شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200