رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May
  • پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
  • کد خبر : 4371
  • مشاهده : 23 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : کلاس های آموزشی جبرانی ویژه دانش آموزان شهرستان های سیرجان و بردسیر
با حمایت شرکت صنعتی معدنی گل گهر برگزار می شود

کلاس های آموزشی جبرانی ویژه دانش آموزان شهرستان های سیرجان و بردسیر

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سیرجان پیگیر برگزاری کلاس های آموزشی جبرانی ویژه دانش آموزان شهرستان های سیرجان و بردسیر با حمایت این شرکت شد.

احمد اسکندری نسب در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شرکت صنعتی معدنی گل گهر با آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر به آموزش و پرورش توجه شود بسیاری از آسیب های اجتماعی در کشور به حداقل می رسد و بستر توسعه و پیشرفت کشور فراهم می گردد.
وی با بیان اینکه آینده هر کشوری در آموزش و پرورش امروز آن کشور ترسیم می شود: گفت: آموزش و پرورش در شرایط فعلی نیازمند تعامل، همدلی و همکاری همه ی مردم و نهاد های دولتی و غیر دولتی است.
اسکندری نسب با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد مدارس استان نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند اظهار کرد: شرکت صنعتی معدنی گل گهر در زمینه ساخت و استاندارد سازی و بهسازی مدارس یاریگر آموزش و پرورش در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی آموزش حضوری در مدارس، تعدادی از دانش آموزان با افت تحصیلی مواجه شده اند بیان کرد: همکاری شرکت صنعتی معدنی گل گهر با آموزش و پرورش شهرستان ها ی سیرجان و بردسیر جهت برگزاری کلاس های آموزشی و جبرانی نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد.
ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت صنعتی معدنی گل گهر نیز در این دیدار گفت: آموزش و پرورش زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت کشور است و آماده هر گونه همکاری با آموزش و پرورش استان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت هستیم.
وی از بازسازی و نوسازی مدارس استان، تهیه تجهیزات آموزشی و برگزاری کلاس های آموزشی جبرانی برای دانش آموزان استان با حمایت شرکت صنعتی معدنی گل گهر خبر داد.
بر پایه این گزارش مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان با مدیر عامل شرکت صنعتی معدنی گل گهر دیدار کرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200