رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
  • کد خبر : 11425
  • مشاهده : 22 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : کشف گازوئیل قاچاق در پوشش مصالح ساختمانی
فرمانده انتظامی استان اعلام کرد

کشف گازوئیل قاچاق در پوشش مصالح ساختمانی

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از لابلای مصالح ساختمانی یک دستگاه کامیون عبوری از محور سیرجان-بندرعباس خبر داد.

سردارناصر فرشید ۱۹ شهریورماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح اخیر مقابله با قاچاق، از عبور یک دستگاه کامیون حامل فرآورده‌های نفتی فاقد مجوز از محور بندرعباس-سیرجان مطلع شده و این مورد را به پلیس آگاهی سیرجان گزارش کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سیرجان با اعزام یک تیم نامحسوس به این محور کامیون مورد نظر که حامل آجر و دیگر مصالح ساختمانی بود را متوقف و پس از بررسی چندین ساعته از زیر بار آن چند محفظه که مجموعا حاوی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این خصوص سه متهم که با همکاری یکدیگر در صدد انتقال این محموله سوخت به جنوب کشور بودند، دستگیر و این محموله سوخت تحویل شرکت نفت شد.

وی در ادامه همچنین از کشف بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های یک ماهه اخیر ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان بم خبر داد و گفت: ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای مبارزه با کالای قاچاق در ۲۵ روز گذشته چندین تانکر حمل سوخت که از مرکز کشور به سمت استان سیستان و بلوچستان در حرکت بودند را متوقف کردند.

فرشید افزود: در بازرسی از این کامیون‌های عبوری بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت غیرمجاز کشف و چهار متهم نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان هرگونه اقدام در جهت حمل یا نگهداری مواد سوختی برای خروج از کشور را باعث ضرر و زیان اقتصادی و تردد اینگونه خودروها را حادثه‌ساز دانست و بر برخورد جدی با متخلفان جرائم اقتصادی تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200