رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
  • کد خبر : 10560
  • مشاهده : 15 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : کسب رتبه اول برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در کشور
رئیس هیات ورزش های همگانی استان خبر داد

کسب رتبه اول برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در کشور

رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان در جلسه تجلیل از کمیته های برتر و اعضا هیات‌ همگانی از کسب رتبه اول برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در کشور خبر داد.

به گزارش یزدان کرمان، امیر جعفری رئیس ورزش های همگانی استان کرمان در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش مسئولین کمیته های برتر اذعان داشت: هیات همگانی استان کرمان با برگزاری ۵۷ دوره، کارگاه آموزشی و کلاس مربیگری رتبه اول را نسبت به جمعیت استان در کشور در سال گذشته کسب کرده است.

وی در ادامه افزود: با آموزش گسترده و ارتقا آمار داوران و مربیان رشته های هیات همگانی سیاست توسعه همه جانبه ورزش همگانی را دنبال می کنیم که قطعا با افزایش مربیان و داوران و برگزاری بیشتر رویدادهای ورزشی جلب مشارکت مردم در حوزه ورزش همگانی بیشتر خواهد شد.

امیر جعفری تصریح کرد: سال گذشته ۱۱ پخش زنده برنامه صبح و نشاط را داشتیم در حالیکه هیاا همگانی استان در ۱۶ سال گذشته فقط ۸ پخش زنده پیاده روی داشته و این رشد ورزش پیاده روی موجب شده، هیات همگانی استان‌کرمان از رتبه ۳۰ کشور به رتبه اول ارتقا یابد.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان اشاره کرد: کمیته های زیر مجموعه هیات همگانی هر کدامشان به تنهایی یک هیات ورزشی هستند و ظرفیت این را دارند که بزرگترین و بهترین رویدادهای ورزشی را برگزار نمایند.

وی از مسئولین کمیته ها خواست تا پس از برگزاری رویدادهای ورزشی گزارش جامع از اجرای رویدادهای ورزشی به هیات ارائه دهند.

امیر جعفری خاطر نشان ساخت: بزرگترین رویدادهای ورزش و جوانان با همکاری هیات ورزش های همگانی استان‌کرمان برگزار می شود به همین دلیل مدیرکل ورزش و جوانان طی جلسه ای از این هیات تجلیل به عمل آورد که جای قدردانی دارد.

وی از کمیته ها خواست: طبق برنامه ابلاغی از سوی هیات عمل کنند و رویدادهای اجرایی و آموزشی را بر اساس زمانبندی اعلام شده انجام دهند.

مریم‌ مکی آبادی مسئول آموزش هیات ورزشهای همگانی استان‌از مسئولین کمیته ها خواست مسئولین آموزش کمیته های قوی و توانمند به هیات معرفی کنند تا در همه حوزه های زیر مجموعه هیات دوره و کارگاه های آموزشی برگزار شود.

مکی آبادی از روسای هیات های ورزشی خواست تا در انتخاب مسئولین آموزش هیات ها دقت کنند و افرادی با دغدغه و علاقمند و پر توان را در این‌حوزه به کارگیری کنند تا با ارتقا سطح آموزش توسعه ورزش همگانی در جامعه گسترش یابد.

•روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان کرمان•

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200