رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵
  • کد خبر : 10675
  • مشاهده : 17 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : کرمان میزبان مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور (مردان ۴۰ و زیر ۴۰ سال) ۱۵ تا ۲۰ تیرماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

رضا رضایی ظهر امروز ۱۳ تیرماه در نشست خبری اظهار کرد: رویکرد ما کمک به توسعه و ترویج فرهنگ استان کرمان در همه سطوح به دلیل توانمندی‌ها و جایگاه استان است و باید فرهنگ خودمان را به همه نقاط کشور معرفی کرده و بشناسانیم.

وی افزود: استان کرمان از گذشته در زمینه‌های مختلف توانمندی‌های خاص خود را داشته و با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در کانون توجه قرار گرفت و نباید بگذاریم این توجه سرد بشود.

رضایی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف در کرمان به زنده نگه داشتن شهر کمک می‌کند و بر فرهنگ، پویایی، حمل و نقل، گردشگری و … تاثیر خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در بین دانش آموزان و فرهنگیان گفت: بیش از ۲۱۰ هزار نفر از دانش آموزان در مسابقات درون مدرسه ای شرکت کرده و رتبه اول کشور را به دست آوردند. همچنین ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از همکاران فرهنگی در مسابقات درون مدرسه ای مشارکت داشتند و تیم های برگزیده به مسابقات مرحله کشوری اعزام شدند.

وی با اشاره به استقبال وزارت آموزش و پرورش از شاداب‌سازی همکاران و دانش آموزان استان کرمان، افزود: مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور (مردان ۴۰ و زیر ۴۰ سال) ۱۵ تا ۲۰ تیرماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

رضایی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات عصر ۱۶ تیرماه همزمان با عید غدیر در سالن شهدای کارگر کرمان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است و اگر دانش آموزان فعال و پویا باشند، پدران و مادران آینده سالم خواهند بود و قطعا در آینده نباید هزینه درمان بپردازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ما برای برگزاری مسابقات ورزشی همکاران فرهنگی، همه ظرفیت‌های استان را پای کار آوردیم، گفت: همچنین مسابقات دانش آموزی کشتی آزاد، فرنگی، زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور از ۱۰ تا ۱۴ مردادماه امسال به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات همکاران استثنایی در ورزش و فرهنگی هنری ۲۱ تا ۲۶ مرداد در استان کرمان نیز بیان کرد: بیش از ۳۵۰۰ نفر دانش آموز و همکار فرهنگی در مسابقات ورزشی تابستان امسال از سراسر کشور در کرمان حضور خواهند داشت.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در طرح شهید سلیمانی هشت میلیارد تومان اعتبار داشتیم اما تاکنون بیش از ۳۳ میلیارد تومان پول برای راه‌اندازی زمین‌های سقف بلند ورزشی با اولویت مدارس دخترانه، زمین چمن مصنوعی، خانه‌های بازی و  …به استان کرمان آمده است.

وی اظهار کرد: هفت استخر شنای نیمه تمام از حدود ۱۲ سال قبل در استان داریم که تا پایان امسال چهار مورد در ریگان، زرند، منوجان و نرماشیر تکمیل می‌شوند و سه مورد دیگر در کوهبنان، انار و عنبرآباد را سعی می کنیم در سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

محسن منوچهری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این نشست گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان در سطح استانی برگزار و نمایندگان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته مسابقات در رشته‌های والیبال، بسکتبال و تنیس روی برای بانوان و فوتسال، بسکتبال، والیبال و تنیس روی میز برای آقایان فرهنگی در استان کرمان برگزار شده است.

منوچهری بیان کرد: ۱۲ هزار فرهنگی معادل ۲۵ درصد همکاران فرهنگی در استان در مسابقات شرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200