رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۸
  • کد خبر : 11561
  • مشاهده : 58 بازدید
  • تیتر دوم
  • چاپ خبر : کاهش آسیب ها با تفکیک بانوان و آقایان در ورزش های گروهی و جمعی
مسئول عفاف و حجاب ستاد امر به معروف استان مطرح کرد

کاهش آسیب ها با تفکیک بانوان و آقایان در ورزش های گروهی و جمعی

مسئول عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در دوره مربیگری درجه ورزش روزانه بیان داشت: طبق گزارشات واصله تفکیک بانوان و آقایان در ورزش های جمعی و گروهی به کاهش آسیب ها منجر شده است.

به گزارش یزدان کرمان، خانم شفیعی مسئول عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در دوره مربیگری درجه ۳ ورزش روزانه هیات ورزش های همگانی استان که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان حضور یافت که در این جلسه که مسائل پیرامون امر به معروف و نهی از منکر برای شرکت کنندگان مطرح شد؛ دکتر امیر رضا آشور ماهانی دبیر ستاد ام به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان و مهندس حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان حضور داشتند.

مسئول عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان بر اثر گذاری مربی به عنوان الگو تاکید کرد و گفت:اثر گذاری مربی بسیار بالاست و متربیان به نحوه رفتار ، پوشش و رعایت مسائل عمومی توسط مربی توجه می کنند.

وی با اشاره به بانوان شرکت کننده در دوره مربیگری، رسالت آنان و جایگاهشان را ارزشمند دانست و بیان داشت: سلامت جسم و روح متربیان و ورزشکاران در دستان توانمند شما می باشد و همه متربیان را همانند خانواده خودتان بدانید که اگر مشکلی برای خانواده خودمان پیش می آید چگونه حساس هستیم و تلاش می کنیم مشکلی پیش نیایید و یا مشکل را حل و مرتفع کنیم.

خانم شفیعی با ارزشمند خواندن رکن اساسی خانواده تصریح کرد: بعضا اتفاقاتی افتاده که در همین جمع های ورزشی مشکلاتی به وجود آمده و خانواده هایی متلاشی شده اند لذا مربیان باید به کوچکترین نکات حتی جزیی توجه کنند و اجازه ندهند کانون گرم خانواده ای به فروپاشی برسد.

حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان در این جلسه از دوره مربیگری از حمایت ها و همکاری همه جانبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان قدردانی نمود و بیان داشت: جلسات متعددی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور ریاست ستاد حاج اقا شجاع حیدری و اعضای ستاد داشتیم و مصوبات خوبی در این‌ جلسات اتخاذ گردید تا ایستگاه های ورزشی در اماکن عمومی و پارک های و فضای سبز ساماندهی شوند.

وی برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ ورزش روزانه را در راستای اجرای مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان عنوان‌کرد و اظهار داشت:طبق مصوبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان؛ اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی استان مکلف شدند دوره مربیگری ویژه متقاضایان مربیگری ورزش روزانه برگزار شود و علاوه بر مسائل تخصصی ورزشی مسائل عمومی مدیریتی، اجرایی و تربیتی نیز در این دوره مطرح شود.

شیردل با اشاره به اینکه ایستگاه های ورزشی محل ایجاد شور و نشاط و تقویت سلامتی و تندرستی در جامعه هستند؛ تصریح کرد: مربیانی که کارت مربیگری می گیرند در ایستگاه های ورزشی؛ ورزش روزانه چه صبحگاهی، چه عصرانه و شامگاهی را باید در راستای قوانین و شیونات اسلامی مدیریت و هدایت کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200