رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May
  • سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
  • کد خبر : 1375
  • مشاهده : 27 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : چراغ روشن بر رخ حریفان مس کرمان
هفته به هفته با رقیبان لاله های نارنجی

چراغ روشن بر رخ حریفان مس کرمان

با انجام قرعه کشی رقابت های لیگ دسته یک این فصل فوتبال کشور، حالا سروشکل این رقابت ها بیشتر نمایان می شود و تیم ها مسیر پیش روی خود در هفته به هفته از این بازی ها را می دانند.

سعید قرایی
تیم فوتبال مس کرمان نیز که بدون شک یکی از اصلی ترین گزینه ها برای صعود در رقابت های این فصل لیگ یک محسوب می شود، حالا می داند در هر هفته، در کدام شهر به مصاف چه تیمی باید برود و اگر تا روز 26 آبان ماه وضعیت کرونا اجازه دهد، شاهد کشیده شدن سوت حرکت مس برای صعود در زمین مسابقات خواهیم بود.

اما بدون شک مس برای رسیدن به این هدف خود، حریفانی دارد که هر کدام بر اساس شرایط خود اهداف مشخص دارند و هر 18 تیم حاضر در لیگ به امید صعود بازی های خود را آغاز می کنند و مس کرمان نیز برای رسیدن به این هدف باید با شناخت کامل از این تیم ها و البته هماهنگی تمام عیار خود به مصاف رقیبانی برود که مسلما هیچ کدان با پای پس کشیده وارد رقابت ها نخواهد شد.

گل ریحان_مس کرمان
تیم فوتبال مس کرمان رقابت های خود را در این فصل از کرج و از بازی برابر تیم گل ریحان آغاز می کند… تیمی که با حضور در رقابت های چند فصل احیر لیگ یک با نام اکسین و گل ریحان حالا نامی شناخته شده در لیگ یک محسوب می شود. این تیم البته وضعیت خوب سال های قبل خود را در پیش فصل در امسال نداشت و پس از جدایی محمد نصرتی از سمت سرمربیگری خود، روزهای زیادی از نقل و انتقالات را بدون سرمربی از دست داد. پس از انتخاب علی لطیفی به عنوان سرمربی، وضعیت نابسمان پیش فصل این تیم با استعفای زودهنگام لطیفی بیشتر به چشم آمد و حالا این تیم با هدایت مهدی امیری یکی از گمنام ترین سرمربی های لیگ یک را بر بالین تیم خود می بیند. گل ریحان بسیاری از بازیکنان سرشناس فصل قبل خود از جمله شاهین مجیدی، اکبر آفاق، محمدحسین مهرآزما، محمدامین درویشی، مصطفی اکرامی، امیرمحمد عبادزاده، امید نظامی پور و محمد پاپی را از دست داده است و هنوز لیست ورودی خود را پر نکرده است که باید دید در فرصت باقی مانده تیم گل ریحان می تواند نظم مد نظر را در تیمش حاکم کند.

مس کرمان_شاهین بوشهر
مس در هفته دوم مسابقات میزبان شاهین بوشهری است که فصل قبل در لیگ برتر بود و امسال مجددا به لیگ یک سقوط کرد… این تیم به واسطه مشکلات مالکیت خود نیز با دردسرهای زیادی دست و پنجه نرم می کند و هفته گذشته بود که تازه فراز کمالوند را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد تا این تیم نیز در موعد پیش فصل زمان زیادی را از دست داده باشد. شاهین بوشهر نیز بیشتر از آنکه ورودی داشته باشد، عمده نفرات خوب فصل قبل خود مثل حسین مالکی، ابوالفضل درویشوند، مرتضی غلامعلی تبار، بهمن سالاری ، سلمان بحرانی، اسماعیل شریفات، رضا دهقان را از دست داده است و کمالوند نیز کار سختی برای آماده ساختن تیم خود در زمان اندک تا شروع مسابقات دارد.

شهرداری آستارا_ مس کرمان
مس در هفته سوم بازهم با یکی دیگر از تیم های جدید این فصل لیگ یک بازی می کند و این بار در آستارا با تیم تازه صعود کرده این شهر مصاف می دهد. بازی با تیم های تازه صعود کرده از لیگ دو به لیگ یک همیشه دشوار است چراکه این تیم ها به خصوص در نیم فصل اول و بازی های ابتدایی آن هم در خانه سرتاپا انگیزه هستند… شهرداری آستارا تیمی که با هدایت حسن اشجاری در صعودی دراماتیک از لیگ دو به لیگ یک آمد، بات حفظ نفرات فصل قبل خود، با شناخت از بازیکنان خوب لیگ دو، تعداد زیادی از آن ها را نیز به مجموعه خود اضافه کرده است و از همین رو بازی با این تیم قطعا دشواری های خاص خود را در این هفته خواهد داشت.

مس کرمان_ سپاسی شیراز
در هفته چهارم شاهد مصاف سنتی مس و سپاسی در کرمان خواهیم بود…سپاسی در این فصل هم همانند چند سال اخیر با هدایت داوود مهابادی به رقابت ها خواهد آمد. این تیم که در چند سال اخیر همواره سناریویی تکراری داشت و پس از موفقیت در نیم فصل اول، در دور برگشت به افت می رفت، در این فصل احتمالا یکی از مدعیان خواهد بود. این تیم هرچند نفرات تاثیرگذاری مثل بابامحمدی، ایوب کلانتری، محمدحسین کریم زاده، میلاد غریبی، اسماعیل بابایی، علی اکبر حیدرنیا را از فصل قبل از دست داد اما در لیست ورودی های این تیم بازیکنانی مثل نیما پرتو، سعید زارع و وحید عزیزی به چشم می خورد و بهرشکل یکی از تیم های قابل احترام در این فصل خواهد بود.

مس کرمان_ نود
مس در این هفته به مصاف تیم دوست نداشتنی نود ارومیه می رود که در دو فصل اخیر همواره از بازی برابر این تیم حاشیه و جنجال به یاد دارد… هر چهار بازی قبلی این دو تیم هم مساوی شده بود و شاید قصه بازی دو تیم در این هفته در کرمان متفاوت باشد. این تیم در این فصل یکی از مربیان ایرانی را برروی نیمکت خود می بیند که فوتبال را در خارج از کشور آموزش دیده است و از همین رو شخصیت این تیم در این فصل می تواند متفاوت باشد و پژواک کرم پور به دنبال اثبات خود در فوتبال ایران با این تیم می باشد. سیروس صادقیان، فرشاد اسدی، امین عباسی، پیمان پورصادقی، وحید نعمتی، بهمن کامل بازیکنان شناخته شده فصل قبل این تیم بودند که عمدتا به لیگ برتر رفتند اما در مقابل نفراتی مثل محسن آقازاده،محسن تیموری، صیاد کوکبی، میلاد بختیاری، مرتضی نگهداری، حسام مقصودی، محمدرضا شیرزادی، رضا دهقان به این تیم پیوستند و باید دید نود همانند فصل قبل می تواند چهره مدعی خود را حفظ کند.

خوشه طلایی ساوه_ مس کرمان
خوشه طلایی فصل قبل بلافاصله پس از صعود از لیگ دو به لیگ یک، تبدیل به یکی از تیم های مدعی و بالانشین در مسابقات سال قبل بود و از همین رو با شخصیت پا به مسابقات این فصل می گذارد. این تیم با هدایت سهراب بختیاری زاده عمده نفرات سرشناس فصل قبل خود مثل حسن مرادی فر، محمد سرفراز، بهزاد داوودی، اصغر نصیری، محمد چهارمحالی، رسول ناصربخت، ابوطالب قنبری زاده، مصطفی نوروزی، علی مغنمیان، محمد خزایی، محمد قنبری، وحید عزیزی، نادر هوشیار را جدا شده از خود می بیند اما این تیم در نقل و انتقالات بیکار نبود و بازیکنانی مثل ابوالفضل ابراهیمی، اسماعیل پوردرویش، محمدامین کاویانی، حسین دوستدار، علی گودرزی، حامد حیدری، علی محمد چراغی، روح الله نعمتی به جمع خود آورده است. بهرشکل حضور بختیاری زاده در این تیم از ساوه می تواند از آن ها تیمی قوی همانند فصل قبل بسازد.

مس کرمان_چوکا تالش
چوکا از تیم های ریشه دار فوتبال ایران پس از سال ها دوباره نام خود را در فوتبال ایران بیدار کرده است و با صعود مقتدرانه فصل قبل خود از لیگ دو به لیگ یک، آرزوهای بزرگ را در سر می پروراند. این تیم هادی شکوری را به عنوان سرمربی برروی نیمکت دارد و با حفظ تیم لیگ دویی فصل قبل خود و اضافه کردن نفرات خوب این لیگ همانند دیگر تیم های صعود کرده قطعا تیم هایی ساده برای بازی نخواهند بود. ، نادر هوشیار، کنعان طاهرنژاد، سام عباسقلی زاده، وحید همراز، مهدی نورالهی، احسان پیرهادی، نیما علیپور،حهانگیر عسگری، حمید خدابنده لو برخی از نفرات سرشناس این تیم محسوب می شوند.

قشقایی شیراز_ مس کرمان
قشقایی در دو فصل اخیر حضور خود در لیگ یک، یکی از تیم های میان جدولی و معمولی در رقابت های لیگ یک بوده است که در این فصل نیز با وجود برنامه ریزی خوبی که در موعد پیش فصل برای خود داشت اما شاید همین رویه را در مسابقات این فصل ادامه دهد. داریوش هرمزی هدایت این تیم را برعهده دارد و در حالی که نفرات خوب فصل قبل این تیم مثل حسین حیدری، محمدجواد عباسی، مسلم حق شناس، علی حسامی، پژمان خوبیاری، پوریا زارع، مسعود اسدی، مجید ایوبی، مسعود اسدی، سعید زارع از این تیم جدا شدند اما بازیکن سرشناسی راهی تیم نشده است و باید دید نفراتی مثل مهدی داغر، رضا پورمهدی آبادی، محمد خادمی، پرویز کریمی، رسول طهماسبی، سجاد تقوی، محمد آژیر، علی درخشان می توانند از قشقایی یک پدیده بسازند؟!

مس کرمان_ پارس جم
تیم های سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک دچار چنان بهتی می شوند که تا مدت ها نمی توانند از این شوک تلخ خارج شوند و این بلایی بود که بر سر پارس جم نیز آمده است… این تیم که همانند سایر تیم های نفتی همچنان مشکلات مدیریتی زیادی دارد، محمد نصرتی را به عنوان سرمربی خود می بیند که اخیرا به این سمت رسیده است اما قطعا تا هفته نهم پارس جم نیز به شناخت کاملی از خود رسیده است. نفرات فصل قبل این تیم که در لیگ برتر بازی می کردند مثل متین کریم زاده، فریبرز گرامی، ایمان باصفا، محمود شفیعی، نیما انتظاری، مسعود پورمحمد، امیرحسین اسماعیل زاده، پوریا آریاکیا، محمد نوری، علی عبدالله زاده، رضا خالقی فر از این تیم جدا شدند و هنوز بازیکن شاخصی به لیست این تیم اضافه نشده است.

استقلال ملاثانی_مس کرمان
با دیدن برنامه این بازی اولین موضوعی که به ذهن هواداران فوتبال کرمان تداعی می شود حواشی عجیب میزبانی ملاثانی در لیگ دو می باشد که قطعا در لیگ یک تکرار نخواهد شد. استقلال ملاثانی با هدایت ابراهیم اشکش دقیقا همان چهره تیم لیگ دویی فصل قبل خود را حفظ کرده است و به نفرات ایم لیگ برای بازی در لیگ یک اعتماد کامل دارد. هرچند تا این هفته از رقابت ها، استقلال ملاثانی تیم ناشناخته لیگ یک نخواهد بود و رتبه و نتایج این تیم نشان می دهد که ملاثانی ها در لیگ یک چند مرد حلاج بوده اند.

مس کرمان_ آرمان گهر
تنها دربی فوتبال کرمانی ها در لیگ یک همین بازی است که دو تیم در هفته یازدهم در کرمان برگزار می کنند… آرمان گهر با هدایت قاسم شهبا یکی از تیم های با ثبات لیگ یک از فصل قبل بوده است که دوران آماده سازی خوبی هم پشت سر گذاشته است. این تیم با بازی های خوب خود به خصوص در نیم فصل دوم بازی های فصل قبل کاملا در رقابت های لیگ یک باشخصیت شده است و در دومین حضور لیگ یکی خود، حتی می تواند از دسته تیم های بالانشین باشد. در کنار همه نفرات شاخصی که از فصل قبل برای آرمان گهر حفظ شدند بازیکنانی مثل رضا حیدری، حسین مددی، علی شهسواری، شاهین شفیعی، امین عباسی، علی محمدی، بهمن کامل، علی نظری به این تیم اضافه شدند تا آرمان گهر با دست پر روانه مسابقات شود.

بادران تهران_مس کرمان
بادرانی که فصل قبل در تمامی مسابقات لیگ، حذفی و دوستانه برابر مس شکست خورد، در این فصل هم با هدایت فرهاد کاظمی که تبدیل به نماد نیمکت بادران شده است راهی مسابقات می شود. این تیم هرچند بازیکنانی مثل کریم اسلامی، شاهین شفیعی، فرشید مهمدی، ابوالفضل ابراهیمی، حسین دوستدار، وحید اسماعیل بیگی را از دست داده است اما بازیکنانی مثل سجاد عباسی، پیمان پورصادقی، سجاد بیرانوند، محمد رستمی، سیدمحسن حسینی، علی خسروی، رضا هاشمی به این تیم آمده اند و دور از دهن نیست که در این هفته همانند چند فصل اخیر بازهم بادران را در بالای جدول ببینیم.

مس کرمان_ملوان انزلی
بعد از چند فصل کابوس بار برای انزلی چی ها، آن ها پیش فصل بهتر و مدیریت شده تری را در این فصل پشت سر گذاشتند و وضعیت آن ها به مراتب بهتر از سال های قبل بوده است و از همین رو شاید دیگر ملوان را در این فصل در ته جدول برای فرار از سقوط نبینیم. مازیار زارع سرمربی این تیم نفرات خوب فصل قبل خود را مثل مهیار زحمتکش، خشایار زبرجد، حافظ یعقوبی، میثم شاهمکوندزاده، محمد حسین پور حفظ کرده است و در مقابل بازیکنانی مثل رسول ناصربخت، میعاد یزدانی ، ابوطالب قنبری، عیسی پرتو، ابوالفضل عباسی ، محمدمهری را به جمع خود اضافه کرده است تا به احتمال زیاد ملوانی متفاوت از فصل قبل ببینیم.

رایکا بابل_ مس کرمان
دیگر تیم شمالی کشور یعنی رایکا از زمانی که مالکیت خونه به خونه خود را از دست داد دیگر تیم پرسروصدا و به قولی کهکشانی لیگ یک نیست و در این فصل نیز به احتمال زیاد با مشکلات فراوانی راهی مسابقات خواهد شد. در رابطه با بودن یا نبودن علی نظرمحمدی برروی نیمکت این تیم هرروز اخبار ضدونقیضی مخابره می شود با این وجود این تیم نفرات خوبی را مثل مهیار نوری، پویا نزهتی، جواد غلامی،ایمان زبردست، امید سام کن،سهیل هزارجریبی، محمد رضی پور به تیم خود جذب کرده است.

مس کرمان_ اروند خرمشهر یا داماش گیلان!
از عجایب لیگ یک فوتبال ایران در این است که مس هنوز نمی داند در این هفته تیمی از گیلان را برابر خود می بیند یا خرمشهر! با توجه به عدم وصول پول خرید امتیاز اروند در لیگ یک از سوی داماشی ها، ظاهرا امتیاز این تیم به خرمشهر بازگشته است که البته با توجه به اینکه در خرمشهر کسی به دنبال تیم داری نست، به احتمال زیاد داماش را حریف مس در این هفته خواهیم دید که باید دید در نهایت چه اتفاقی برای سرنوشت حریف این هفته مس رخ می دهد.

هوادرا تهران_مس کرمان
هوادار با هدایت رضا عنایتی در رقابت های نیم فصل دوم لیگ یک فصل قبل یکی از بهترین تیم های لیگ یک محسوب می شد که همین عملکرد سبب شد عنایتی به طور کامل تیم خود را برای فصل جدید حفظ کند. امیرحسین فشنگچی، سپهر روزی طلب، حمید کاظمی، سجاد دانایی، امیرمحمد پناهی، امیرحسین صالحی، امیرحسین پورمحمد، وحید امانی، مجتبی محبوب مجاز، علی هزامی، سینا اسدبیگی، علی محسن زاده، آرام عباسی، مهدی عبدی، جهانبخش طاهر، صادق رضانیا همگی قرارداد خود را با هوادار تمدید کردند و در کنار آن ها بازیکنانی مثل علی وزیری پناه، رضا مغانلو، محمد چهارمحالی، جواد غلامی، محمدجواد محمدی، صائب محبی، مسلم حق شناس، حجت اسلامی، پژمان خوبیاری را به جمع خود اضافه کرده است تا یکی از تیم های کامل لیگ یک در پیش فصل باشد.

مس کرمان_ استقلال خوزستان
و سرانجام مس در آخرین هفته از لیگ یک به مصاف استقلال خوزستان با هدایت امیر خلیفه اصل می رود. استقلال خوزستان نیز در نیم فصل دوم فصل قبل از تیم هایی محسوب می شد که به شدت رو به رشد حرکت می کرد و بسیار علاقه مند است که آن روند را به مسابقات این فصل تعمیم دهد. این تیم نیز تغییرات اندکی در لیست فصل قبل خود داده است و بازیکنانی مثل سیدجلال عبدی، امیرحسین نوایی، بهروز بارانی، علی حسامی،آیدین قویدل، مسعود اسدی،میلاد صفایی، فرشاد جانفزا، بهروز افشار را به جمع خود اضافه کرده است و به نظر می رسد که این تیم نیز می تواند از جمله تیم های خوب این فصل محسوب شود./تک به تک

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200