رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
  • کد خبر : 3803
  • مشاهده : 20 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : پیگیری جذب اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل ساختمان اداری اداره کل
حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

پیگیری جذب اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل ساختمان اداری اداره کل

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیگیر جذب اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس این کمیسیون ضمن ارائه گزارشی از روند تکامل ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: روند ساخت این ساختمان بعد از ۲۴ سال وقفه از سال ۹۸ از سر گرفته شد که با صرف اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان تا کنون ۷۶ درصد پیشرفت داشته است.
وی با بیان اینکه زیر بنای این ساختمان ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع است اظهار کرد: این ساختمان شامل ۷ بلوک می باشد که روند ساخت ۵ بلوک آن تا کنون بیش از ۹۰ درصد نیز پیشرفت داشته و تا ابتدای تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد.
اسکندری نسب با بیان اینکه حفظ عزت و احترام فرهنگیان مهمترین راهبرد ما در آموزش و پرورش استان است گفت: برای تکمیل این ساختمان به اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان نیاز داریم که با توجه به کاربری اداری امکان استفاده از بودجه نوسازی مدارس وجود ندارد و باید به دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان خواستار همکاری نمایندگان مجلس به ویژه مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان جهت تخصیص و جذب بودجه لازم برای تکمیل این ساختمان شد.
برپایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در سفر به تهران با حضور در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در کمیسیون های اقتصادی و تلفیق مجلس جهت پیگیری مسائل مالی، آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش استان نیز شرکت کرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200