رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
  • کد خبر : 11566
  • مشاهده : 83 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : پيام تسليت مدیر عامل سازمان آتش نشاني کرمان به مناسبت شهادت آتش نشان فداکار “فواد اورنگی “

مدیر عامل سازمان آتش نشاني کرمان طی پیامی شهادت آتش نشان فداکار “فواد اورنگی ” که در حادثه نجات فرد از عمق چاه ١٢٠ متری در منطقه هشت بندی میناب جان به جان آفرین تسلیم کرد و به شهادت رسید را تسلیت گفت.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از  امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، دکتر ابراهیم بابایی ، مدیر عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ایمنی کرمان با صدور پیامی شهادت آتش نشان فداکار “فواد اورنگی ” را به خانواده این شهید والامقام، جامعه آتش نشانان و امدادگران ایران و به خصوص آتش نشانان سازمان آتش نشاني شهر بندر عباس تسلیت گفت .
در متن این پیام آمده است:
“مقام معظم رهبری مدظله العالی”:
این جوانمردان برای نجات جان و مال هم‌میهنان خود، با شهامتی شگفت‌انگیز به درون آتش و آوار رفتند و جــــــــــان خود را در خطر نهادند و خــــــــود را فــدا کردند. آنــــــــــان یک بار دیگر خـــــاطرات فداکاری های دوران دفــــــــــــــــــــــاع مقـــــدّس را زنــده کـردند.
حماسه و جان فشانی “فواد اورنگی ” بار دیگر ثابت کرد روحیه جهاد و ایثار که از دوران پرشکوه دفاع مقدس در دل مردمان این سرزمین شکوفا شده، همچنان سرزنده و پویاست.
این قشر فداكار و از جان گذشته، با كمترین ادعا، بالاترین مراتب انسانی یعنی ‘ایثار’ را به نمایش گذاشته و با نثار جان خود در قبال نجات جان هموطنان ‘عمل مجاهدانه’ را بار دیگر معنی كردند. آتش نشان فداكاری كه جان و دلش مملو از آتش فروزان عشق به همنوع بود.
بی تردید فداكاری و ایثار آتش نشانان قهرمان كه در صحنه های مختلف با شراره های نوع دوستی و صحنه های زیبایی از انسانیت را خلق كرده اند در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.

این ضایعه دردناک را به خانواده محترم ایشان، آتش نشانان شهر بندر عباس و میناب و جامعه آتش‌نشانان کشور تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهید بزرگ منش، آمرزش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200