رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر : 2420
  • مشاهده : 13 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : پخش زنده مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه شاد
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

پخش زنده مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه شاد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی و آیین نواختن زنگ مقاومت در گلزار شهدای کرمان به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد گفت: بیش از ۵ هزار مدیر مدرسه و ۳۵ هزار دانش آموز کرمانی بیننده این مراسم از بستر شبکه شاد شاد بودند.

احمد اسکندری نسب در حاشیه مراسم نواختن زنگ مقاومت و مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد بارز عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن پرستی بود خاطر نشان کرد: زندگی سراسر افتخار این شهید بزرگوار به عنوان بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی برای تمامی فرهنگیان و دانش آموزان درس آموز است.

وی اظهار کرد: ۳۶ فضای آموزشی و رفاهی به نام سردار دل‌ها «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان مزین شده و ساخت مجتمع آموزشی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید پور جعفری با همکاری اتاق بازرگانی کرمان در دستور کار است.

اسکندری نسب از آغاز عملیات ساخت ۱۲۰ کلاس درس در شهرستان های کرمان، جیرفت و رابر و منطقه گلباف همزمان با مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها تا ابتدای سال تحصیلی آینده به بهره برداری می رسند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با همکاری سپاه ثارالله کرمان راهیان نور مکتب حاج قاسم سلیمانی در استان راه اندازی شده و آمادگی پذیرش روزانه یکهزار نفر دانش آموز  را از سراسر کشور داریم.

احمد اسکندری نسب با بیان اینکه فرهنگیان و دانش آموزان استان ارادت خود را به سردار دلها با ارسال آثار هنری نشان داده اند گفت: در همین راستا جشنواره کشوری علمدار یادواره سردار سلیمانی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان کشور برگزار شده که بیش از ۱۰۷ هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: آیین اختتامیه جشنواره کشوری علمدار با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش روز ۱۵ دیماه جاری در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می شود.

اسکندری نسب با بیان اینکه زنگ مقاومت همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی از کنار مرقد مطهر این شهید بزرگوار در مدارس سراسر استان نواخته شد گفت: بیش از ۵ هزار مدیر مدرسه و ۳۵ هزار دانش آموز کرمانی بیننده مراسم زنده سالگرد شهادت سردار سلیمانی و زنگ مقاومت بودند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200