رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
  • کد خبر : 7147
  • مشاهده : 14 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : ٢١٢ عملیات و نجات ٩٢ نفر از همشهریان در بهمن‌ماه
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

٢١٢ عملیات و نجات ٩٢ نفر از همشهریان در بهمن‌ماه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام ٢١٢ عملیات و نجات ٩٢ نفر از همشهریان در بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، رضا میرزایی گفت: در بهمن‌ماه امسال، ١٠۶ مورد عملیات اطفای حریق و ١٠۶ مورد عملیات امدادونجات توسط آتش‌نشانان انجام شده است.
وی با بیان اینکه در مدت‌زمان یادشده حدود ١٠۶ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاد است، افزود: از این تعداد ٢۶ مورد مربوط به منازل مسکونی، ٣۶ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ٢٨ مورد مربوط به وسایل نقلیه و هشت مورد مربوط به مراکز تجاری بوده است.
میرزایی ادامه داد: همچنین شش مورد از آتش‌سوزی‌های اخیر به جنگل‌ها و درختان و دو مورد به تجهیزات شهری مربوط بوده است.
وی به انجام ١٠۶ مورد عملیات امدادونجات در بهمن‌ماه توسط آتش‌نشانان اشاره و خاطرنشان کرد: بیشترین آمار این نوع عملیات با ٢٩ مورد از امداد قفل و محبوس شدن شهروندان در منازل و اماکن عمومی گزارش شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: چهار مورد عملیات امدادونجات در بهمن‌ماه مربوط به زنده‌گیری مارهای سمی، ٢٩ مورد چیدن حلقه و قفل، ١۴ مورد امداد آسانسور، ١١ مورد امداد تصادفات خودرویی و نجات مصدومان محبوس‌شده و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.
میرزایی یادآور شد: در مجموع این عملیات‌ها، ٩٢ نفر از شهروندان نجات یافتند و متأسفانه ٢۴ نفر مصدوم شدند که اغلب مصدومان در حوادثی نظیر تصادفات و سقوط از ارتفاع دچار حادثه شده بودند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه گفت: در این راستا در بهمن‌ماه حدود ١۵٩ نفر از کارکنان ادارات و دانش‌آموزان آموزش‌های ایمنی و پیشگیری از حوادث را فراگرفتند و به درخواست شهروندان، ٧۵ مورد مشاورۀ ایمنی و ۴٧ مورد بازدید ایمنی انجام شده است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200