رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
  • کد خبر : 3290
  • مشاهده : 19 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : ورود علیرضا ابراهیمی به انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال غیرقانونی بوده است/از سایر استان‌ها در ورزش رزمی عقب افتاده‌ایم/با وعده تزریق پول به هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی آمدند و زیر حرف‌شان زدند/ورزش رزمی استان کرمان هیچ جایگاهی در سطح کشور ندارد

رئیس سابق هیئت انجمن‌های انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان گفت: به جهت اینکه علیرضا ابراهیمی ریاست هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی را برعهده داشته، ورودش به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال غیر قانونی بوده و اصلا کاندیداتوری ایشان گیر قانونی داشته است.

محمدعلی حمیدی در گفت‌وگو با یزدان کرمان در خصوص وضعیت ورزش‌های رزمی در استان کرمان اظهار داشت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا، ورزش‌های رزمی تعطیل شده است و هیچ برنامه روشنی هم در این مدت در هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی ارائه نشده است.
او افزود: البته باید بگویم کرونا دستآویزی شده برای توجیه کم‌کاری‌هایی که در این مدت صورت گرفته و به هیچ‌کس و هیج‌جا هم پاسخگو نبوده‌اند.

حمیدی با بیان اینکه هرکسی با هرجایگاهی رفته و یک سبک را آورده و فعالیت می‌کند، بیان کرد: هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان باید بر این سبک‌ها نظارت دقیق و جدی داشته باشد که چنین اتفاقی تا این لحظه رخ نداده است.

او ادامه داد: انتظارمان این بود که الان در سطح ملی بتوانیم حرف برای گفتن داشته باشیم ولی الان می‌بینیم که هیچ جایگاهی در سطح ملی نداریم.

حمیدی با اشاره به وعده‌های انتخاباتیِ ۵ سال پیش تصریح کرد: با تزریق پول به هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان، مدیریت هیئت را در دست گرفتند ولی بعد از گذشت مدتی زیر حرف‌های‌شان زدند.

او اضافه کرد: من فکر می‌کنم رئیس فعلی هیئت، دلش با فوتبال است و علاقه‌ای به ورزش‌های رزمی ندارد و همین موضوع انفعال را بر این ورزش‌ها در استان کرمان حاکم کرده است.

حمیدی در پایان گفت: به جهت اینکه علیرضا ابراهیمی ریاست هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی را برعهده داشته، ورودش به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال غیر قانونی بوده و اصلا کاندیداتوری ایشان گیر قانونی داشته است.

 

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200