رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May
  • یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
  • کد خبر : 1013
  • مشاهده : 14 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : ورزشکار مستعد بدون مربی خوب هیچ‌گاه به نقطه نهایی نمی‌رسد
علی حیدری رییس جدید هیات دوومیدانی استان کرمان:

ورزشکار مستعد بدون مربی خوب هیچ‌گاه به نقطه نهایی نمی‌رسد

انتخابات ریاست هیات دو و میدانی استان کرمان برگزار و علی حیدری برای 4 سال به‌عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.


انتخابات ریاست هیات دو و میدانی استان کرمان برگزار و علی حیدری برای 4 سال به‌عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.
در پایان مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان کرمان که با حضور سه نامزد نهایی برگزار شد از مجموع ۱۶ رای، علی حیدری با کسب ۹ رای عهده‌دار ریاست هیات دو و میدانی استان کرمان شد.
در این مجمع مهدی ممبینی، سرپرست فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه هیات دو و میدانی استان کرمان با ایجاد وفاق و همدلی نقش پدرانه را در این ورزش ایفا کند گفت: خطه‌ی کرمان با بهترین مردمان ظرفیت‌های خوبی در این ورزش دارد و هیات دو و میدانی استان کرمان به‌ویژه در حوزه بانوان می‌تواند بدرخشد و در این زمینه باید تحولی ایجاد شود.
وی اظهار داشت: این استان در رشته‌های پرش و سرعت از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و سطح بالای ارتفاع شهرستان بافت می‌تواند به ارتقای دو استقامت این استان کمک زیادی کند. ورزش دو و میدانی استان کرمان می‌تواند به قطب کشور تبدیل شود زیرا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و کرمان از دیرباز قهرمانان خوبی به کشور معرفی کرده و برادران موسوی در ماده پرش طول خوش درخشیدند.
سرپرست فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و منابع مالی بسیار غنی استان کرمان در کشور بی‌نظیر است که می‌تواند جذب ورزش دو و میدانی شود و با برنامه‌ریزی هدفمند و نظارت و کنترل صحیح موجب شکوفایی و رشد این ورزش شود.
در حاشیه‌ی این مجمع علی حیدری در گفت‌وگوی اختصاصی با «یزدان کرمان» با تاکید بر فعال کردن هیات‌های شهرستانی و رسیدگی به عملکرد آنها گفت: شناسایی استعدادها و پرورش آنها به‌خصوص در مناطق محروم استان با حضور مربیان برجسته و خوب کشوری می‌تواند آینده‌ی ورزش دوومیدانی استان را ضمانت کند. فعال‌سازی تمامی رشته های دوومیدانی از دیگر برنامه‌های بنده در این هیات است. ضمن آنکه احداث و ساخت پیست مجهز دوومیدانی برای شهر کرمان را در اولویت برنامه‌های کاری داریم و امیدوارم در این 4 سال کارهای مقدماتی و اولیه‌ی آن به سرانجام برسد.
حیدری که مسئولیت کمیته‌ی جهت‌یابی هیات انجمن‌های ورزشی استان کرمان را هم به‌عهده دارد، بیان کرد: در این راه از کمک همه‌ی پیشکسوتان، ورزشکاران، باتجربه‌ها و رسانه‌ها استفاده خواهم کرد تا به بهترین نحو ممکن در خدمت ورزش دیار کریمان باشم.
لازم به ذکر است که پیش از این پیمان نصیری دارنده مدال طلای رقابت‌های پارالمپیک لندن سرپرست هیات دوومیدانی استان کرمان را بر عهده داشته است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200