رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
  • کد خبر : 5395
  • مشاهده : 20 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : وجود 4000 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور
وزیر ورزش در سفر به سیرجان اعلام کرد

وجود 4000 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور

وزیر ورزش و جوانان گفت: 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که دولت با اختصاص اولویت، درصدد تکمیل آنان برآمده است.

 سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان سیرجان در جمع رسانه‌ها گفت: نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی یکی از بهترین بهانه های سفر به این استان بودند؛ زیرا شاهد بودم که چقدر پیگیر کار مردم این استان هستند.
او با اعلام اینکه پیش از این سفرهای غیررسمی به استان کرمان داشته ام، افزود: قول نخستین سفر رسمی استانی را به‌دلایل مختلفی از جمله توسل و زیارت بارگاه مطهر سردار دل‌ها و دریافت اجازه کار با زیارت این شهید والامقام به کرمان دادم.
سجادی تصریح کرد: هدف از سفر به سیرجان نیز بازدید از پروژه های نیمه تمام و امکانات ورزشی و دیدار با سمن‌ها، پیشکسوتان و نمایندگان ورزشکاران و باشگاه ها بود.
او با بیان اینکه اولویت ما در سفر به استان ها، ساخت و ساز و تکمیل پروژه های نیمه تمام است، بیان کرد: چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که دولت با اختصاص اولویت، درصدد تکمیل آنان برآمده است.
وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم گفت: با نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از نزدیک موارد مورد نظر دستورات، پیشنهادات و نکات را در زمینه ادای دینمان به این خطه بررسی کردیم که شرح تکلیفی تعیین و مسائل را در این راستا رصد و پیگیری می‌کنیم.
سجادی با اشاره به ساختارهای ورزشی کشور گفت: اساس نامه جدید فدراسیون های ورزشی کشور طی چندماه گذشته به تصویب رسیده و در شورای نگهبان نیز تایید شده که پیاده کردن آن ازسوی فدراسیون ها برای دولت بسیار حائز اهمیت است.
او افزود: از سوی دیگر انتخابات فدراسیون های ورزشی را در پیش داریم که در این خصوص طی هفته گذشته ۶ فدراسیون را اعلام کردیم تا با دورخیزی صحیح به سمت انتخابات پیش برویم.
سجادی با بیان اینکه پس از فدراسیون ها، در روز ۲۹ دی‌ماه امسال، انتخابات کمیته المپیک را در پیش داریم، تصریح کرد: المپیک را به تازگی پشت سر گذاشتیم؛ اما ۲ سال و هشت ماه دیگر تا المپیک بعدی زمان داریم که یکی از مهمترین اولویت های ما این حوزه است.
او بیان کرد: همچنین طی ۱۱ ماه آینده در بُعد قهرمانی بازی‌های آسیایی را در چین داریم و بایستی با آمادگی کامل به استقبال این رقابت‌ها برویم.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بارها تاکید و تکلیف فرمودند که نشاط اجتماعی در سایه توسعه ورزش همگانی محقق می شود، گفت: در کنار تمام تکالیفمان، توسعه و ترویج ورزش همگانی را با اهتمامی ویژه، در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار داده‌ایم.
او افزود: علاوه بر اینکه اعتقاد داریم توسعه ورزش همگانی کاهش هزینه‌های درمان را به‌دنبال دارد، در کنار آن شادی، شعف، نشاط و امید قرار دارد.
سجادی تصریح کرد: این وزارت‌خانه می‌تواند موتور تولید عزت و تولید امید باشد.
او بیان کرد:: عزت وزارت ورزش و جوانان در ورزش قهرمانی، امید آن در نشاط و شادابی و سلامت مردم است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200