رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
  • کد خبر : 11292
  • مشاهده : 24 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : هیات استان حامی‌هیات‌های شهرستان‌ به ویژه مناطق محروم است
«فائقه قنبری» رئیس هیات دوومیدانی شهرستان عنبرآباد:

هیات استان حامی‌هیات‌های شهرستان‌ به ویژه مناطق محروم است

به گزارش یزدان کرمان، برای آشنایی با فعالیت‌های هیات دو و میدانی شهرستان عنبرآباد با «فائقه قنبری» رئیس هیات این شهرستان که در فاصله 257 کیلومتری از مرکز استان قرار دارد گفت و گویی کوتاه انجام داده‌ایم:

تغییر و تحولات
قریب به یک سال است که رئیس دو و میدانی شهرستان عنبرآباد شده‌ام و در این مدت تغییر و تحولات زیرساختی در این رشته از جمله ساخت چاله پرش طول و دایره پرتاب‌ها را انجام داده‌ایم و در همه ماده‌های رشته دو و میدانی ورزشکار حرفه‌ای در بخش دختران و پسران پرورش داده‌ایم. همچنین در خردادماه امسال با حضور آقایان نصیری و کدخدایی برنامه استعدادیابی را در سطح شهرستان برگزار کردیم. در این مدت امیر مهدی بهادری، محمد حاجی نمکی، امیرمحمد صادقی‌فر، منصور خالصی و پیشکسوتان عبدالله و یعقوب سالاری مقام‌های استانی و کشوری کسب کرده‌اند.

فعالیت‌های هیات
تیم منتخب شهرستان در رکوردگیری انتخابی مسابقات کشوری نونهالان شرکت کرده است و همچنین در کلاس داوری درجه ۲ دو و میدانی حضور داشتیم و دو مقام اول و سومی ‌توسط ورزشکاران عنبرآبادی در مسابقات منطقه‌ای به میزبانی بندرعباس بدست آورده‌ایم و تیم دختران به مربیگری خودم در مسابقات منطقه‌ای در بندرعباس شرکت کرد.

مشکلات شهرستان
نبود پیست مناسب و استاندارد، نداشتن وزنه ۷ کیلویی برای آقایان چون ورزشکاران ما با وزنه ۴ و ۵ تمرین می‌کنند ولی در مسابقات باید با وزنه ۷ مسابقه بدهند و نداشتن تشک پرش ارتفاع که پیشکسوتان ما در این رشته مقام کشوری دارند از جمله مشکلات ما می‌باشد.

حمایت هیات استان
ناگفته نماند که هیات استان از ما همیشه حمایت می‌کند و یک وزنه ۵ کیلویی، یک دیسک و یک نیزه به هیات شهرستان داده اند و در ساخت چاله پرش هم به هیات شهرستان کمک مالی کردند و هیات استان نگاه ویژه ای به مناطق محروم دارد چون بچه‌های شهرستانی استعدادهای نابی دارند ولی مشکلات مالی و کمبود امکانات جلوی پیشرفت بچه‌ها را می‌گیرد و از زمانی که آقایان حیدری و نصیری در راس هیات استان آمده‌اند به معنای واقعی هیات‌های شهرستان‌ها به ویژه مناطق محروم فعال شده‌اند، پشتیبان و حامی‌‌ شهرستان‌ها هستند و شخصا برای استعدادیابی به مناطق محروم سفر می‌کنند تا باعث دلگرمی ‌ما ‌شوند. در پایان تشکر ویژه‌ای می‌کنم از رییس و دبیر هیات و آقای کدخدایی مسئول استعدادیابی که کمک‌های زیادی به ما می‌کنند و این حمایت‌ها باعث شده است ورزشکاران ما در سطح استان و کشور مقام آور شوند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200