رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان برگزار کرد

همایش خانوادگی در بیدوئیه کوهپایه

هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان با مشارکت کمیته های توسعه ورزش روستائیان، داژبال، فریزبی و طناب زنی در روستای بیدوئیه کوهپایه همایش خانوادگی ورزش همگانی را برگزار کرد.

به گزارش یزدان کرمان این رویداد با استقبال گرم و بینظیر مردم، دهیار و مسئولین روستا و حضور اقایان مطهری رئیس، تقی زاده دبیر، دهقان مسئول کمیته توسعه ورزش روستائیان و خانم ها امجد نایب رئیس، روح الهی مسئول کمیته داژبال، خواجه پور مسئول کمیته فریزبی و مومن زاده مسئول کمیته طناب زنی موجب برگزاری پرشور و رونق بخش این همایش بود.

روح الله مطهری ضمن ابزار خرسندی و تشکر از مسئولین کمیته ها جهت برگزاری این همایش افزود:توسعه فعالیت ورزش همگانی روستاییان یکی از گام های محکم هیات ورزشهای همگانی شهرستان کرمان است که با پرداختن به رویدادهای روستاییان میتوانیم استعداد های برتری را در حوزه ورزشهای مهیج همگانی پیدا کرد.
امروز در روستای بیدوئیه بیش از 50 خانوار روستایی در تمامی رده های سنی حضور داشتند که باعث انگیزه برای گسترش این برنامه ها در روستاهای شهرستان کرمان می‌شود.

مژده امجد نایب رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان نیز با اهتمام به اینکه توسعه ورزش در روستاها از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و باید به این موضوع توجه ویژه داشت بیان کرد: راه اندازی فعالیت های ورزشی روستاییان در روستاهای اطراف کرمان جهت ایجاد انگیزه، نشاط، شادابی و توسعه ی متوازن و متعادل ورزش در کنار حوزه شهری در حال برنامه ریزی و برگزاریست.

وی افزود: تداوم این اقدامات میدانی با هدف افزایش مشارکت و فعالیت بدنی هدفمند مردم روستا و شناخت ظرفیت انسانی و اماکن ورزشی فعال می‌تواند به رشد و پویایی بیشتر جامعه کمک کند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200