رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
  • کد خبر : 9061
  • مشاهده : 28 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : نیاز‌سنجی امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی در مسیرهای صعب‌العبور
سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استان کرمان تأکید کرد:

نیاز‌سنجی امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی در مسیرهای صعب‌العبور

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استان کرمان، بر نیاز‌سنجی امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در مسیرهای صعب‌العبور تأکید کرد.

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، در نشستی که با حضور سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استان کرمان با مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان و شورای معاونان این سازمان برگزار شد، اهمیت کار مأموران آتش‌نشانی و لزوم آمادگی آن‌ها در مواقع بروز بحران، مورد تأکید قرار گرفت.

در این دیدار، سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استان کرمان، با اشاره به اینکه کار آتش‌نشانان، نجات جان انسان‌هاست که اهمیت کار آن‌ها را نشان می‌دهد، گفت: اگر تلاش و حضور به‌موقع آتش‌نشانان در صحنه حادثه نباشد، حوادث کوچک می‌تواند به بحران تبدیل شود.

حمید سالخورده، کار آتش‌نشان را یکی از مشاغل خاص و پُرمخاطره دانست و با تأکید بر لزوم نیاز‌سنجی امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی برای ارائه خدمات در مسیرهای صعب‌العبور، گفت: این امکانات قبل از بروز حوادث باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان با ایثار و فداکاری خدمت می‌کنند و توجه همه مسئولان باید بر این شغل شریف باشد، ادامه داد: باید برای رفع کمبودهای سازمان آتش‌نشانی چاره‌اندیشی کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان، بیان کرد: ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی، فراهم‌آوردن تجهیزات لازم در شهر کرمان و همچنین به حد نصاب‌رساندن شیرهای هیدرانت، در اولویت قرار دارد.

ابراهیم بابایی افزود: امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان، گام‌های مؤثری در راستای افزایش سطح ایمنی در شهر کرمان برداشته شود

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200