رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

نرخ با سوادی در استان کرمان به بالای ۹۴ درصد رسیده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نرخ با سوادی در استان کرمان به بالای ۹۴ درصد رسیده است.

احمد اسکندری نسب در دیدار با امام جمعه کرمان به مناسبت هفته سواد آموزی خاطر نشان کرد: سوادآموزی و  رشد نرخ سواد در کشور مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی می باشد که هم اکنون نرخ سواد آموزی در کشور بالای ۹۴ درصد است.
وی اظهار کرد: سواد آموزان دوره های سواد آموزی ، تحکیم و انتقال را می گذرانند و آموزش مهارت های ضروری مهمترین راهبرد ما در حوزه سواد آموزی است.
اسکندری نسب از راه اندازی مراکز محلی سواد آموزی در ۲۲ منطقه استان خبر داد و افزود: مهارت آموزی و آموزش مهارت های زندگی و ضروری مهمترین هدف راه اندازی این مراکز است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اجرای طرح شتاب بخشی سواد آموزی در استان گفت: با هماهنگی شورای پشتیبانی سواد آموزی در استان بی سوادان محله به محله، خانه به خانه و فرد فرد شناسایی می شوند و آموزش می بینند.
احمد اسکندری نسب از اجرای طرح بسیج سواد آموزی در استان با همکاری نهادهای دولتی و غیر دولتی خبر داد و افزود: رشدچشمگیر سواد آموزی در چند سال اخیر نتیجه همین طرح است.
بر پایه این گزارش: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه اعضای شورای معاونین و کارکنان حوزه سواد آموزی استان به مناسبت هفته سواد آموزی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200