رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May
  • یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر : 8583
  • مشاهده : 11 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : مهندسی آینده کشور در کلاس های درس طراحی می شود
معاون وزیر و رئیس سازمان مراکز و مدارس غیر دولتی:

مهندسی آینده کشور در کلاس های درس طراحی می شود

معاون وزیر و رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی در آیین افتتاح هنرستان غیردولتی ره آورد با بیان اینکه مهندسی آینده کشور در کلاس های درس طراحی می شود گفت: اجرای سند تحول بنیادین و مهندسی کیفیت مهمترین راهبرد وزارت آموزش و پرورش در حوزه مدارس غیردولتی است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان احمد محمودزاده در مراسم افتتاح این هنرستان غیردولتی بر ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس تاکید کرد و افزود: با مروری بر زندگی خاضعانه سردار شهید سلیمانی به این نتیجه می رسیم که همه فعالیت های ایشان برای رضای خداوند بود که کارهای ایشان را ماندگار و اثر بخش کرد.

وی تاکید کرد: باید راه و رسم و آرمان های شهدا را به نسل جدید انتقال دهیم و به عنوان مسئول در راستای تحقق الگوی مدیریتی شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز گام برداریم.

محمود زاده با بیان اینکه مهندسی آینده کشور در مدارس طراحی می شود خاطر نشان کرد: مسئولیت ما در آموزش و پرورش سنگین است زیرا تربیت نیروی انسانی، جامعه سازی و تمدن سازی نیازمند آموزش و پرورش متناسب با آرمان های انقلاب است و باید با جدیت و تلاش مضاعف در راستای تحقق این مهم گام برداریم.

معاون وزیر آموزش پرورش گفت: تربیت دانش آموزانی متعهد، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران، مقتصد، خلاق، متدین با برجستگی های علمی و فکری مهمترین رسالت ما در آموزش و پرورش بر اساس اسناد بالادستی (سند تحول بنیادین) و بیانیه گام دوم انقلاب است.

احمد محمود زاده از موسسان مدارس غیر دولتی به عنوان خیرین مدرسه دار نام برد و افزود: موسسان مدارس غیر دولتی دارایی خود را در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور صرف می کنند.

وی با اشاره به تحصیل بیش از ۱۶ میلیون دانش آموز در کشور خاطر نشان کرد: بودجه های آموزش و پرورش جوابگوی هزینه تحصیل تمامی دانش آموزان نیست پس مشارکت مردم، نهاد های دولتی و غیر دولتی و بنگاه های اقتصادی در فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش ضروری است.

محمود زاده با تاکید بر اینکه باید مسیر را برای حقوق موفق موسسان در نظام تعلیم و تربیت فراهم کنیم گفت: تایید صلاحیت حرفه ای و سخت افزاری و نرم افزاری موسسان برای حضور در مدارس غیر دولتی مورد تاکید ماست.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی خاطر نشان کرد: اجرایی سازی سند تحول بنیادین و مهندسی کیفیت در مدارس غیر دولتی به ویژه کیفیت بخشی به فعالیت های فرهنگی و تربیتی مهمترین راهبرد ماست.

احمد محمودزاده افزود: مردمی سازی نظام حکمرانی آموزش و پرورش و مدیریت مردمی مدارس از دیگر رویکرد های ما در سازمان مراکز و مدارس غیر دولتی است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200