رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
  • کد خبر : 5883
  • مشاهده : 18 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : من از بــــــرادرم بهترم
«آرمیا و آرتا سیستانی» نایب قهرمانان کاراته انتخابی تیم ملی در گفت گو اختصاصی با «یزدان کرمان»:

من از بــــــرادرم بهترم

گفت و گویی انجام داده‌ایم با دو قلوهای نایب قهرمان انتخابی تیم ملی که زیر نظر پدر برزگوارشان «پرهام سیستانی» که از پیشکسوتان تحصیل کرده می‌باشند، به این موفقیت رسیده‌اند که در ادامه می‌آید:

ابتدا خودتان را معرفی کنید؟
آرمیا: سیستانی هستم 16 ساله که از بهار 89 برای اولین بار وارد کلاس کاراته شدیم در حالی که چندان علاقه ای به این ورزش نداشتیم ولی با گذشت زمان و تشویق‌های والدینمان و پیشرفت در این زمینه علاقه مند به این ورزش رزمی‌شدیم.
آرتا: آرتا سیستانی هستم ۱۶ ساله و برادر دوقلو آرمیا که از بهار ۸۹ برای اولین بار توسط مادرم به کلاس کاراته رفتم و از آن پس تا کنون تقریبا به صورت مداوم پیگیر ورزش علی الخصوص کاراته بوده‌ام.

چه مقام‌های که کسب کرده‌اید؟
آرمیا و آرتا: از سال ۹۲ طی شرکت در مسابقات استانی و منطقه‌ای مقام‌های زیادی کسب کرده‌ایم از سال ۹۲ به بعد به صورت کمی‌حرفه‌ای تر هم در مسابقات کاتا و هم کومیته شرکت می‌کردیم برای نمونه مقام سوم در مسابقات جام وزیری سال ۹۴، مسابقات بین المللی سبکی سال 2018 مقام اول کومیته و مقام دوم کاتا را کسب کردم، در مسابقات کشوری کارگران سال ۹۹ مقام سوم،
مسابقات کشوری جام مولای عرشیان مقام سوم، مسابقات انتخابی نفرات برتر استان برای ورود به مسابقات اردو تیم ملی مقام اول کاتا تیمی و ماه گذشته در مسابقات ورودی به اردو تیم ملی در زنجان به مقام دوم تیمی ‌نائل شدیم.

از مربیان خود بگویید؟
آرمیا: پدرم همیشه مربی ما بوده و هست منتها به دلایل شغلی و حجم کاری ایشان ما نزد مربیان مختلفی کسب تجربه کردیم که از مربیانی چون استاد ناصر فاضلیان، استاد محمدجعفری، استاد شریفی، استاد عرفان فاضلیان و استاد سجاد مسگرزاده نام می‌برم.
آرتا: از کودکی با ورزش آشنا بودیم زیرا پدرمان از سنین پایین ما را با کاراته آشنا کرد و مادرمان همیشه حامی‌ و مشوق ما بوده است این سعادت را داشتیم که همیشه یک استاد کاراته (پدرم) در منزل به ما آموزش می‌داد و از رهنمود‌های اساتید بزرگی از جمله استاد ناصر فاضلیان، استاد شریفی، استاد محمدجعفری بهره بردیم ضمنا از کمک‌های استاد سجاد مسگرزاده، استاد عرفان فاضلیان نیز استفاده می‌کنیم.

کدام در ورزش و کدام در تحصیل بهتر هستید؟
آرمیا: به نظر من هر دو در یک سطح هستیم گاهی اوقات بنده و گاهی برادرم رتبه می‌آورد ولی در تحصیل بنده بهتر هستم.
آرتا: به نظرم من در ورزش از برادر دوقلویم بهتر هستم.

چه تاثیری پدرتان در قهرمانی شما داشته است؟
آرمیا: پدرم نقش بسزایی در پیشرفت ما داشته، به دلیل اینکه خود ایشان قهرمان کاتای کشوری بوده و در راهنمایی و آموزش ما بسیار موثر بوده است
آرتا: بدلیل اینکه پدرمان داور آسیایی می‌باشد نکات بسیار ریز داوری را به ما آموزش دادند و همین نکات کلیدی در مسابقات به کمک ما آمد و باعث موفقیت مان شده است.

چه برنامه ای برای خودتان دارید؟
آرمیا و آرتا: چون پدر و مادرم هر دو دارای تحصیلات عالیه و استاد دانشگاه هستند ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با تحصیل علم درکنار پیشرفت در ورزش بتوانیم برای خانواده خود و مردم میهنم فردی مفید باشیم.

حرف پایانی؟
آرمیا و آرتا: از کودکی آموخته‌ایم تحصیل علم و ورزش در زندگی بسیار مهم هستند اما هیچ کدام بدون اخلاق نیکو و سلامت روان نمی‌تواتد ارزشی داشته باشند، در پایان از زحمات تمام اساتیدمان به خصوص استاد بزرگوار جناب ناصر فاضلیان به دلیل زحمات زیادشان سپاسگزاری می‌کنم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200