رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

اولین دوره مسابقات ورزش اصناف کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور بیش از ۱۵۰ ورزشکار از ۱۵ اتحادیه صنفی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان کرمان، اولین دوره مسابقات ورزش اصناف کرمان در رشته‌های دارت، طناب کشی و فوتبال رومیز با حضور بیش از ۱۵۰ ورزشکار از ۱۵ اتحادیه صنفی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.
در این مسابقات که با همکاری هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان و کمیته‌های مربوطه برگزار شد، تیم آرایشگران مردانه در رشته طناب کشی به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های اتحادیه کیف و کفش و گل فروشان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته دارت آقایان، نیما ابراهیمی از اتحادیه خرازان به مقام قهرمانی رسید و حجت مهاجری از اتحادیه تابلوسازان و آقایان سجاد ارجمند و ابوالفضل دهقان از اتحادیه صنف قصابان به مقام دوم و سوم مشترک رسیدند.
در رشته دارت بانوان، فاطمه رضایی از اتحادیه الکتریک به مقام قهرمانی رسید و بتول حسینی از اتحادیه صنایع دستی و فرش دستباف نایب قهرمان شد و غزال فریبرز از اتحادیه کیف و کفش و فرشته مباشرزاده از اتحادیه خرازان به مقام سوم مشترک رسیدند.
در رشته فوتبال رو میز، حسین پیر مرادلو از اتحادیه بازی‌های رایانه‌ای به مقام قهرمانی رسید، مسعود راهداری از اتحادیه آرایشگران مردانه نایب قهرمان شد و ابوالفضل دهقان از اتحادیه صنف قصابان مقام سوم را به خود اختصاص داد.
کاپ اخلاق این دوره مسابقات نیز به تیم آرایشگران مردانه (ب) تعلق گرفت.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200