رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
  • کد خبر : 6726
  • مشاهده : 19 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : مس کرمان تا آخرین لحظه جنگید
مس کرمان 1 استقلال خوزستان 0

مس کرمان تا آخرین لحظه جنگید

نبرد دو تیم مدعی در رقابت‌های لیگ یک در واپسین لحظات به سود مس کرمان رقم خورد تا شاگردان بختیاری‌زاده بعد از 9 هفته متحمل شکست شوند.

در مهم‌ترین مصاف هفته چهاردهم لیگ یک، در کرمان شاگردان فرزاد حسین‌خانی و سهراب بختیاری‌زاده به مصاف هم رفتند؛ مس کرمان 10 بازی اخیر خود را بدون شکست سپری کرده بود و استقلال خوزستان هم در آماری مشابه 9 مصاف قبلی خود را نباخته بود تا دو تیم که در کورس صعود به لیگ برتر هستند، با انگیزه کسب برد در دوئل 6 امتیازی امروز به میدان بیایند.

نیمه اول در شرایطی بدون گل مساوی به پایان رسید که دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند؛ به ویژه مسی‌ها که چند بار موفق به تهدید دروازه حریف شدند اما درخشش وحید شیخ‌ویسی اجازه فروپاشی دروازه استقلال خوزستان را نداد. بهترین موقعیت نیمه اول در دقیقه 18 خلق شد که امین کاظمیان مهاجم مس در موقعیت تک به تک با شیخ‌ویسی به توپ ضربه زد و سنگربان استقلال به خوبی توپ را مهار کرد. البته که مسی‌ها در این صحنه معتقد به پنالتی بودند اما داور چنین تصمیمی نگرفت.

 

 

در نیمه دوم هم 2 تیم برای رسیدن به گل برتری و کسب 3 امتیاز دوئل امروز، تلاش فوق‌العاده‌ای داشتند اما در درون دروازه مس آرمان شهداد نژاد و درون دروازه استقلال خوزستان، وحید شیخ‌ویسی اجازه گلزنی به مهاجمان دو تیم را ندادند؛ بهترین موقعیت نیمه دوم هم برای شاگردان بختیاری‌زاده بود که در دقیقه 52 ضربه تماشایی فرشاد جانفزا را آرمان شهداد نژاد با واکنشی دیدنی مهار کرد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید مصاف حساس امروز با تساوی بدون گل خاتمه پیدا می‌کند، در اوقات تلف شده نیمه دوم و روی ارسال امید پورقنبری، میلاد پورصف‌شکن موفق شد با ضربه سر قفل دروازه استقلال خوزستان را بشکند تا مس کرمان برنده بازی بزرگ هفته چهاردهم لیگ یک نام گیرد.

با این برتری به دست آمده در دقیقه 90، مس کرمان 29 امتیازی شد و در فاصله 1 امتیازی تا صدر جدول، در موقعیت دوم باقی ماند؛ در مقابل استقلال خوزستان بعد از 9 هفته شکست‌ناپذیری سرانجام متحمل شکست شد تا با 25 امتیاز، نسبت به هفته گذشته یک پله سقوط را در جدول متحمل شود و پایین‌تر از خیبر خرم آباد، در جایگاه چهارم جدول جای گیرد.

 

نکته جالب‌توجه مسابقه امروز تداوم شکست‌ناپذیری مس کرمان بود، به طوری که شاگردان فرزاد حسین‌خانی برای یازدهمین بازی متوالی موفق شدند تا با امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند؛ در مقابل استقلال خوزستان هم تا پیش از بازی امروز توانسته بود 9 بازی پیاپی بازنده نباشد اما سرانجام در اوقات اضافی مسابقه امروز، مغلوب مس کرمان شد تا نوار شکست‌ناپذیری‌های شاگردان بختیاری‌زاده قطع شود. ورزش 3

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200