رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
  • کد خبر : 2133
  • مشاهده : 11 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : مس کرمان به صدر نزدیک شد
مس کرمان 1-0 نود ارومیه

مس کرمان به صدر نزدیک شد

تیم فوتبال مس کرمان با تک گل پیمان میری نود ارومیه را در کرمان شکست داد تا با این سه امتیاز در جمع تیم های بالای جدول قرار بگیرد.

از هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم مس در ورزشگاه باهنر میزبان نود ارومیه بود که رضا مهاجری تیم خود را با ترکیب سجاد بیرانوند، حسین حیدری، آرمان اکوان، وحید اسماعیل بیگی، امیر طاهر، محمود شفیعی، حمید طاهری فرد، میلاد غریبی، سلمان بحرانی، پیمان میری و بهرام رشیدفرخی به میدان فرستاد.

تیم فوتبال مس کرمان با توجه به شکست هفته قبل خود به چیزی جز پیروزی در این بازی خانگی فکر نمی کرد و از همین رو بود که با شروع باز ی مطابق انتظار در زمین تیم برتر نشان داد.

اما در مقابل تیم نود نیز مطابق آنچه که پیش بینی می شد از همان ابتدا بنا را بر کارهای دفاعی و حفظ دروازه خودی و نیم نگاهی به ضدحملات گذاشته بود.

در دقیقه 3 بازیکنان نود نزدیک بود که به اشتباه دروازه خود را باز کنند و در دقیقه 5 نیز مسی ها معتقد به خطای پنالتی به سود خود بودند که اعلام نشد.

بازی پس از 15 دقیقه نخست در زمین تیم نود اما با موقعیت های گل اندک پیش می رفت و بازی فشرده نودی ها در زمین خودی اجازه موقعیت آفرینی به بازیکنان مس را نمی داد.

با شوتی که طاهری فرد از بالای دروازه نود به بیرون زد در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم مهاجری با دو تعویض در فکر باز کردن دروازه حریف بود که پورمحمد را جانشین اسماعیل بیگی و صفیا را جانشین بحرانی کرد.

بازی تقریبا با همان شمایل نیمه اول دنبال می شد و حضور پر تعداد بازیکنان نود در زمین خودی اجازه شکل گیری موقعیت های گل برروی دروازه این تیم را نمی داد.

 

اما در دقیقه 63 مسابقه سرانجام تمرکز بیش از حد دفاعی نود کار دست این تیم داد و اشتباه مرگبار دروازه بان نود سبب شد که با دفع غلط خود توپ را در اختیار میری قرار دهد تا بازیکن موقعیت شناس مس به خوبی از این فرصت استفاده کند و دروازه نود را باز کند.

پس از این گل جریان بازی متفاوت شد و نه دیگر نود در لاک دفاعی قرار داشت و نه مسی ها بی پروا به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند.

در دقیقه 65 مسابقه بود که بابا محمدی به جای رشیدفرخی در ترکیب مس کرمان قرار گرفت تا مشخص شود مس برای زدن گل های بعدی نیز آمادگی دارد.

هرچند مسی ها در دقیقه 76 بازهم می توانستند صاحب یک پنالتی شوند اما داور بازهم از اعلام آن به سود مس اجتناب کرد.

ماهان رحمانی نیز از دقیقه 85 به جای صفیا برای مس کرمان به میدان آمد تا تک گل پیروزی بخش مس بیشتر تحت محتفظت قرار گیرد.

هرچند تیم نود بعد از دریافت گل تحرکاتی مثل ضربه آزاد دقیقه 81 برروی دروازه مس را امتحان کرد اما تیم مس در این بازی یک کلین شیت دیگر نیز انجام داد تا با تک گل سه امتیازی خود در این بازی 10 امتیازی شود و به رده پنجم جدول و در جمع تیم های بالای جدولی قرار بگیرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200