رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۵
  • کد خبر : 6604
  • مشاهده : 12 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : مس شکست ناپذیر در یک‌ قدمی صدر جدول
مس کرمان 2 رایکا بابل 0

مس شکست ناپذیر در یک‌ قدمی صدر جدول

سوپرگل مهرداد آوخ در کنار گلزنی امین کاظمیان سبب پیروزی شاگردان فرزاد حسین‌خانی در هفته دوازدهم لیگ یک شد.

در یکی از مهم‌ترین نبردهای هفته دوازدهم لیگ یک، تیم‌های مس کرمان و رایکا بابل به مصاف هم رفتند؛ مسی‌ها با هدایت فرزاد حسین‌خانی در سودای حفظ روند صعودی خود در جدول بودند و رایکا برای نخستین‌بار در این فصل علی لطیفی را روی نیمکت خود می‌دید و سرمربی جدید بابلی‌ها در حفظ فاصله تیمش با منطقه قرمز جدول بود.

مسی‌ها که 8 بازی گذشته خود را بدون شکست پشت سر گذاشته بودند، با توجه به شکست آرمان‌گهر در بازی نخست هفته، می‌توانستند با پیروزی در مقابل رایکا به رتبه دوم جدول صعود کنند و فاصله‌شان با صدر را به حداقل برسانند و این مسئله سبب شد تا شاگردان حسین‌خانی نمایشی تهاجمی را از خود نشان بدهند.

ماحصل نمایش تهاجمی شاگردان حسین‌خانی در نیمه نخست سرانجام در دقیقه 45 به یک سوپرگل ختم شد؛ سوپرگلی که روی پاس حسین دوستدار توسط مهرداد آوخ با ضربه‌ای آکروباتیک به ثمر رسید، هر چند که بعد از گل تماشایی می‌رفت که دروازه مس با ضربه مهاجم رایکا گشوده شود اما تیرک دروازه مانع از آن شد تا بازی در نیمه اول با برتری یک گله مس به پایان برسد.

 

آوخ و دیگر بازیکنان مس بعد از گلزنی به سوی پوستر نصب شده در ورزشگاه شهید باهنر کرمان رفتند و به تصویر شهید سلیمانی و همرزمانش ادای احترام کردند؛ در نیمه دوم، حسین‌خانی با اعمال تغییراتی در ترکیب تیمش به دنبال حفظ نتیجه و البته به ثمر رساندن گل‌های بیشتر بود که تعویض‌های سرمربی مس جواب داد و در دقیقه 77 امیر طاهر ارسال کرنر را انجام داد و امین کاظمیان موفق به گلزنی شد تا دو تعویضی مس این‌چنین بدرخشند.

حفظ روند شکست‌ناپذیری مس برای نهمین بازی پیاپی سبب شد تا شاگردان حسین‌خانی با 23 امتیاز به رتبه دوم جدول لیگ یک صعود کنند و در فاصله 1 امتیازی با ملوانِ صدرنشین قرار گیرند؛ در مقابل رایکا با شکست امروز، 14 امتیازی ماند تا شاگردان لطیفی در رتبه دوازدهم جدول جای گیرند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200