رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
  • یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
  • کد خبر : 1461
  • مشاهده : 18 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : مس حفظ سنگر را تمرین می کند
نکته مهم، آمار کم گل خورده مس در بازی های دوستانه

مس حفظ سنگر را تمرین می کند

رضا مهاجری و شاگردانش در طول تمرینات و بازی های دوستانه، روز به روز چهره خود را بیشتر برای لیگ یک این فصل شناسایی می کنند و برای انجام کارهای بزرگ آماده می شوند.

سعید قرایی
فلسفه رضا مهاجری در فوتبال چه آن زمان که هدایت سیاه جامگان در لیگ یک را برعهده داشت و چه وقتی در لیگ برتر سرمربی بود، ساختن تیم هایی با توان فیزیکی بالا و انجام بازی های درگیرانه بود.

سبکی که در لیگ یک خواهان زیاد دارد و به نظر می رسد تیم مس را در طول بازی های این فصل نیز با این شمایل خواهیم دید… تیمی قلدر که مالکیت توپ و زمین را می خواهد و به حریفانش فضای بازی نمی دهد و به همین شیوه دروازه خودی را حفظ می کند و در جریان بازی به دنبال زدن ضربه کاری به دروازه حریفان است.

این شیوه را از روی نتایج بازی های دوستانه اخیر مس نیز به خوبی می توان تشخیص داد…مس پس از اینکه تمرینات اولیه خود را پشت سر گذاشت و به شناخت بیشتری از خود دست پیدا کرد در 5 بازی دوستانه به مصاف تیم های مس شهربابک، آرمان گهر، خوشه طلایی، نود و پارس جم رفته است که نکته قابل توجه دریافت تنها یک گل خورده از سوی مس در این بازی های دوستانه بوده است.

این بسته نگه داشتن دروازه مس در این بازی ها نشان می دهد که مس کرمان برنامه اصلی خود را در این فصل بر حفظ دروازه خودی گذاشته است اتفاقی که برگ برنده همه تیم های موفق لیگ یک از جمله مس کرمان فصل قبل در دور برگشت بازی ها بود که کمترین گل دریافتی را در طول بازی ها داشت.

دروازه بسته مس در طول بازی های دوستانه اخیر نشان می دهد تفکرات مهاجری نیز در مس بر همین اساس قرار گرفته است و او فوتبال مالکانه، درگیرانه و پرس با حداکثر فشار را در راستای همین حفظ دروازه خودی گذاشته است.

و البته این سبک بازی مهاجمانی هوشیار می خواهد که کوچکترین فرصت ها را تبدیل به گل های حیاتی کنند تا سه امتیازها و پیروزی ها به موقع در جدول برای تیم ثبت شود… کاری که مس کرمان برای آن تمرین می کند تا با شروع بازی ها در زمین پیاده کند./تک به تک

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200