رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May
  • یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
  • کد خبر : 10715
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : مسابقات کشوری مینی فوتبال کارکنان دولت در ماهان برگزار شد
به همت هیات ورزش های همگانی استان کرمان؛

مسابقات کشوری مینی فوتبال کارکنان دولت در ماهان برگزار شد

مسابقات کشوری مینی فوتبال کارکنان دولت در ماهان به همت هیات ورزش های همگانی استان کرمان برگزار شد.

آیین اختتامیه مسابقات مینی فوتبال کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در سالن اجتماعات شهید باهنر ماهان با حضور امیر جعفری رئیس و حمید شیردل دبیر هیات ورزش‌های همگانی استان کرمان، کریم زاده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، ریاحی معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان ، نخعی رئیس برگزاری مجامع هیات‌های ورزشی، منصور دامغانی رئیس ورزش و جوانان شهرستان کرمان، سعید دروازه بانان رئیس ورزش و جوانان ماهان و پیشکسوتان ارزشمند ورزش کرمان زمین و رشته پرطرفدار فوتبال جمشید زندی، حمید حاج اسماعیلی، علی ایرانمنش، سید امجد مسعود زاده و پیشکسوتان بخش ماهان مهدی بابایی، حمید سعید نژاد برگزار گردید.
آئین قرعه کشی مسابقات مینی فوتبال کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور با حضور امیر جعفری رئیس و حمید شیردل دبیر هیأت همگانی استان، رئیس و اعضاء هیات فوتبال بخش ماهان و سرپرستان ۲۵ تیم شرکت کننده برگزار گردید.
مسابقات در هشت گروه (هفت گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی ) از تاریخ ۱۳ تیرماه الی ۱۷ تیرماه در شهر ماهان (سه زمین چمن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ماهان، لنگر و شهدای گمنام قناتغستان) برگزار شد.

امیر جعفری گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط و شادابی در کارکنان دولت می باشد.
رییس هیات ورزش‌های همگانی استان کرمان در مراسم اختتامییه مسابقات مینی فوتبال کارکنان دستگاههای اجرایی کشور گفت: رشته مینی فوتبال بیشترین شرکت کننده و بزرگترین رویداد مسابقات کارکنان دولت بود.
امیر جعفری از اعتماد فدراسیون ورزش‌های همگانی و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری این رویداد در کرمان قدردانی کرد و گفت: بیشترین شرکت کننده و پرتنش ترین مسابقات در عرصه ورزشی با توجه به حساسیت و رقابت تنگاتنگ تیم‌ها مسابقات مینی فوتبال بود که هیات همگانی استان کرمان موفق شد این رویداد بزرگ را در پایتخت مقاومت جهان اسلام به بهترین شکل برگزار نماید.
وی با اشاره به اینکه شهر ماهان و مردم ماهان بهترین میزبانی را داشتند، تصریح کرد: شرایط اب و هوایی و ظرفیت گردشگری شهر ماهان موجب شد مسابقت در این شهر برگزار شود و قطعا برگزاری این مسابقات رونق اقتصادی،گردشکری و فرهنگی را به دنبال داشته است.
جعفری از همکاری هیات فوتبال ماهان قدردانی کرد و خاطر نشان ساخت: این رویداد ورزشی با همکاری بخشداری ماهان، شورای اسلامی ماهان، شهرداری، کمیته امداد، دانشگاه‌هایتک و آموزش و پرورش، ورزش و جوانان ماهان برگزار شد.

 

حمید شیردل دبیر هیات ورزش‌های همگانی استان کرمان در آیین‌اختتامییه مسابقات مینی فوتبال کارکنان دستگاههای اجرایی کشور در شهر ماهان گفت: برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی ملی فرصتی مناسب برای مشارکت بیشتر اقشار مختلف به ورزش است که توسعه و ارتقا ورزش همگانی را به دنبال دارد و به جذب اعتبارات ملی و تزریق به استان کمک می کند.
شیردل اضافه کرد: ورزشکاران به دلیل زیارت مزار مطهر سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش علاقه داشتند در کرمان حضور یابند که باز این هم فرصت مناسبی است تا فرهنگ مقاومت و شهادت ترویج و نهادینه سازی شود.
شیردل با اشاره به اینکه هیات ورزش‌های همگانی استان ‌کرمان برنامه‌ها متعددی در دستور کار دارد، افزود: رویداد ملی رشته داژبال کارکنان دستگاههای اجرایی ویژه بانوان از ۲۰ الی ۲۳ تیرماه و رویداد ملی فول آیتم روبیک نیز به میزبانی شهرر کرمان در همین تاریخ برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات با ابلاغ وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی به هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان در دستور کار این هیئت قرار گرفت؛ اظهار داشت: در این مسابقات ۲۵ تیم از سراسر کشور که تیم‌های اول مسابقات کارکنان دولت استان‌ها بودند؛ شرکت کردند و ۴۰۰ نفر در این رویداد از مربی، بازیکن، سرپرست و عوامل اجرایی مشارکت داشتند.
در این مراسم از تیم‌های اول تا سوم مسابقات با اهداء جام، مدال و لوح تقدیر از تیم‌های اول (کردستان)، دوم (اصفهان)، سوم (لرستان) و کادر اجرایی قدردانی بعمل آمد.
در پایان این مراسم از پیکشوتان ارزشمند فوتبال استان و کشور با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200