رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
  • کد خبر : 11926
  • مشاهده : 67 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : مسابقات رسمی فوتبال خیابانی برگزار می شود
به همت هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان؛

مسابقات رسمی فوتبال خیابانی برگزار می شود

برای اولین بار در کشور، مسابقات فوتبال خیابانی به صورت رسمی و با مقررات و ضوابط فنی، در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش یزدان کرمان؛ حمید شیردل دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان از آغاز مسابقات جام آزاد فوتبال خیابانی استان کرمان در شهر کرمان خبر داد و گفت: فوتبال خیابانی به تازگی به کمیته‌های هیئت ورزش‌های همگانی اضافه شده و بخشنامه آن رسما از سوی فدراسیون همگانی ابلاغ شده که با توجه به این مهم، این کمیته فوتبال خیابانی در هیئت همگانی کرمان ساماندهی شد و هم‌اکنون جام‌آزاد استان در کرمان در حال برگزاری است.

او با اشاره به اینکه در برگزاری مسابقات و رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، شهرداری و هیئت فوتبال استان و شهرستان کرمان همکاری داشته اند؛ تصریح کرد: در این جام‌مهیج و جذاب ۱۲۰ بازیکن، مربی و سرپرست شرکت کرده‌اند؛ که در جدول گروهی و حذفی با یکدیگر رقابت می‌کنند و به تیم‌های برتر، مدال، حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
شیردل در ادامه افزود: آیین نامه اجرایی و فنی مسابقات به همه هیئت‌های همگانی شهرستان‌ها ابلاغ شده و مسابقات با قوانین و مقرارت فنی و تخصصی مرتبط با شرایط فوتبال خیابانی برگزار می‌شود.
شیردل ضمن تشکر از امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان در برگزاری رویداد‌های ورزشی متعدد اظهار امیدواری کرد: برنامه داریم با توسعه مسابقات فوتبال خیابانی رده‌های سنی مختلف را در این مسابقات مشارکت دهیم تا در جای جای محلات و نقاط شهری و روستایی این مسابقات مهیج و جذاب برگزار شود.
دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان از دوستداران فوتبال دعوت کرد برای دیدن مسابقات به پارک قلعه دختر شهر کرمان مراجعه کنند و از نزدیک طی هفته پیش رو عصر‌ها مسابقات را دنبال کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200