رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
  • کد خبر : 10553
  • مشاهده : 24 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : مراسم اختتامییه جام‌محلات مینی فوتبال ایرانیان شهرستان جیرفت
به همت هیات ورزش های همگانی استان کرمان برگزار شد؛

مراسم اختتامییه جام‌محلات مینی فوتبال ایرانیان شهرستان جیرفت

به همت هیات ورزش های همگانی استان کرمان مراسم اختتامییه جام‌محلات مینی فوتبال ایرانیان شهرستان جیرفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان کرمان، آیین اختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام محلات ایرانیان شهرستان جیرفت با حضور امیر جعفری، حمید شیردل رئیس و دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان، وحید محمدی رئیس هیات روستایی و بازی های بومی محلی در زمین چمن حضرت رقیه(س)شهرک فجر شهرستان جیرفت برگزار شد. تیم ساغری در حضور مردم و مسئولین جام قهرمانی را بالای سر برد، تیم شادروان بیانی به عنوان نایب قهرمانی و تیم محله رهجرد به عنوان تیم اخلاق این رقابت ها معرفی شدند.
در ابتدا برخوری رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان جیرفت، ضمن خیر مقدم گویی به مدعوین و مسئولین محترم به تیم قهرمان و نایب قهرمان تبریک گفت و برای تیم ساغری در ادمه مسیر ارزوی موفقیت کرد.
وی در ادامه گفت: این بازیها با حضور ۷۵ تیم شرکت کننده که شامل ۱۰ تیم‌ از بخش بانوان و ۶۵ تیم از بخش آقایان کار خود را در دو‌ شهر جیرفت و بلوک اغاز کرده که امشب در شهر جیرفت صوت پایان این رقابت ها با تعیین تیم قهرمان به صدا درآمد.
در پایان رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از هیات شهرستان جیرفت گفت: نقش شهرداری ها در ورزش همگانی بسیار پر رنگ است و شهرداری و مجموعه شورای شهر جیرفت به نحو مطلوب در این راستا مشارکت داشته اند که بنده به عنوان مسئول ورزش همگانی استان کرمان تشکر ویژه از این عزیزان در مجموعه شهرداری و شورای شهر را دارم.
وی در ادامه بیان داشت: عملکرد هیات ورزش های همگانی شهرستان جیرفت مطلوب است و اولین اختتامییه مسابقات مینی فوتبال در شهرستان جیرفت برگزار که این مسابقات در کنار گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیز شهرستان جیرفت موجب کشف استعداد‌های نهفته ورزشی هم می گردد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200