رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May
  • چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۱
  • کد خبر : 3416
  • مشاهده : 17 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : مدیران شهری درجهت منافع شهر و شهروندان، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند
شهردار کرمان در آیین تودیع و معارفۀ معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار:

مدیران شهری درجهت منافع شهر و شهروندان، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند

شهردار کرمان گفت: مدیران باید پویا و باانگیزه باشند و درجهت منافع شهر و شهروندان، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

سیدمهران عالم‌زاده، نوزدهم اسفندماه، در آیین تودیع معاون سابق و معارفۀ سرپرست جدید معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان، ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع)، تحول و جابه‌جایی در ادارات را ناگزیر دانست و افزود: از «دکتر رجایی» که در این مدت، مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری را متقبل شدند، تشکر می‌کنم و امیدوارم در مسئولیت جدید خود در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بتوانند به‌عنوان فرصتی برای توسعه نوسازی مدارس استان بهره ببرند و همچون گذشته، منشأ خدمات و خیر و برکت برای استان و شهر کرمان باشند.
وی ادامه داد: «دکتر رجایی»، از این پس نیز با توجه به سوابق عمرانی و تجاربی که در زمینۀ نوسازی مدارس داشته است، تا پایان دوره به‌عنوان مشاور عمرانی شهردار با ما همکاری خواهد داشت تا از تجارب ارزشمند ایشان در زمینۀ عمرانی برای شهر کرمان استفاده کنیم.
شهردار کرمان بیان کرد: به «دکتر رجایی» برای مسئولیت جدید در سمت «مشاور معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و نماینده رییس سازمان در پیگیری پروژه‌ها در مناطق محروم استان‌های هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان و کرمان» تبریک می‌گویم و برای ایشان، آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون دارم.
عالم‌زاده در ادامه، با بیان اینکه «مهندس علی سعیدی»، تجارب و سابقۀ فراوان در شهرداری داشته و تاکنون، خدمات ارزشمندی در مسئولیت‌های مختلف به شهر و شهرداری کرمان ارائه کرده و جزو سرمایه‌های شهرداری محسوب می‌شود، افزود: «مهندس سعیدی» در مسئولیت‌های مختلف، متعهدانه و مسئولانه عمل کرده و نشان داده در هر جایگاهی که قرار گیرد، می‌تواند منشأ خدمات ارزنده‌ای باشد و می‌توانیم با اطمینان مسئولیت سرپرستی معاونت برنامه‌ریزی را به ایشان بسپاریم.
وی، مسئولیت‌های محولۀ معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری را بسیار مهم و حساس دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، به سرپرستی «مهندس سعیدی»، با سرعت بیشتری به سمت اهداف و برنامه‌های تعیین‌شده حرکت کند و تا پایان این دوره بتواند اقدامات مدنظر وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را عملی کند.
شهردار کرمان در این جلسه همچنین با بیان اینکه اولویت ما در شهرداری، پرداخت حق‌وحقوق مردم در کمترین‌زمان ممکن است، از شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌های زیرمجموعۀ شهرداری خواست در روزهای باقی‌مانده از سال‌جاری، نهایت تلاش خود را برای جذب درآمد و تحقق حداکثری بودجه به‌کار گیرند تا شهرداری بتواند قبل از پایان سال به تعهدات خود نسبت به پیمانکاران و فروشندگان مصالح عمل کند.

عالم‌زاده با اشاره به اینکه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری در روزهای پایان سال، تحت فشار مضاعفی قرار دارد، خاطرنشان کرد: توزیع عادلانۀ بودجه به نحوی که رضایت همۀ بخش‌ها را دربر داشته باشد، بسیار دشوار است، اما خوشبختانه با تلاش‌های هوشمندانۀ معاونت مالی و اقتصادی، این مهم تاکنون محقق شده است.
وی با اشاره به اینکه شش‌ماه تا پایان این دوره از مدیریت شهر و شورای اسلامی شهر کرمان باقی مانده، تأکید کرد: از مدیران شهرداری تقاضا دارم در این شش‌ماه با سرعت و جدیت بیشتری، طرح‌ها و پروژه‌های مختلف را پیش ببرند و پروژه‌های موردنیاز را آغاز کرده و به سرانجام برسانند.
شهردار کرمان با اشاره به ارزیابی تمام واحدهای شهرداری طی شش‌ماه آینده، تأکید کرد: مدیران باید پویا و باانگیزه باشند و درجهت منافع شهر و شهروندان، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.
عالم‌زاده خاطرنشان کرد: همیشه سعی کرده‌ایم از ظرفیت همکاران شهرداری استفاده کنیم و اختیارات لازم را هم به مدیران تفویض کنیم تا بتوانند به‌راحتی تصمیم بگیرند و عمل کنند.
وی بیان کرد: امیدواریم مدیریت آتی شهرداری نیز با تکیه بر توان مدیران باتجربه، با کمترین تغییرات، امور را پیش ببرد.
مدیرکل حراست شهرداری کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: بازنشستگی تعداد قابل توجهی از نیروهای سابق شهرداری که در این دوره انجام شد، هرچند اقدام لازم و صحیحی بود، اما در کنار محدودیت‌های شهرداری در جذب نیروی جدید، کار را برای شهرداری دشوارتر کرد.
اسماعیل جهانشاهی افزود: خوشبختانه «دکتر رجایی» توانستند در این مدت به خوبی شرایط جدید را مدیریت کنند و مشکلات را به حداقل برسانند و تلاش‌های ایشان قابل تقدیر است.
وی یادآور شد: حرکت‌های خوبی در این مدت در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری آغاز شده که امیدواریم با همت و تعهد «مهندس سعیدی» ادامه یابد.
در ادامۀ این جلسه، غلامرضا رجایی، معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان بیان کرد: در 18 ماهی که در خدمت شهرداری بودم، تلاش کردم در حد توان خود به مسئولیت‌های محوله عمل کنم و از همۀ همکارانم در شهرداری که در این مدت همکاری ویژه‌ای داشتند و از نزدیک شاهد دغدغۀ آن‌ها برای خدمت‌رسانی به شهروندان بودم، تشکر می‌کنم.
وی افزود: همچنان خود را جزو خانوادۀ شهرداری می‌دانم و امیدوارم با توجه به مسئولیت جدید در سازمان نوسازی مدارس کشور، باز هم بتوانم در حد توان در خدمت شهرداری و شهروندان کرمانی باشم.
سپس، علی سعیدی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان بیان کرد: از خدمات «دکتر رجایی» که برای شهرداری منشأ خیر و برکت بودند، تشکر می‌کنم و ضمن تشکر از اعتمادی که به بنده داشتید، امیدوارم در مسئولیت جدیدی که بر عهده دارم، بتوانم به اهداف و برنامه‌های موردنظر، جامه عمل بپوشانم.
وی خاطرنشان کرد: در مسئولیت جدید، تمام ظرفیت‌ها را برای تحقق برنامه‌ها به‌کار خواهیم گرفت، اما موفقیت در معاونت برنامه‌ریزی، نیازمند همکاری و کمک همۀ نیروهای شهرداری است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200