رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵
  • کد خبر : 4898
  • مشاهده : 19 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : مدیران استان‌ تمام‌ قد از پیمانکاران‌ بومی حمایت نکردند
معاون امور جوانان ائتلاف حزب وحدت ملی استان کرمان

مدیران استان‌ تمام‌ قد از پیمانکاران‌ بومی حمایت نکردند

معاون امور جوانان ائتلاف حزب وحدت ملی استان کرمان گفت: مدیرانی که از پیمانکاران بومی استان حمایت نکردند ، به حق جوانان و مردم‌ کرمان خیانت و جفا کرده اند.

حمید شیردل معاون‌ امور جوانان ائتلاف وحدت ملی در گفتگوی با خبرنگار یزدان کرمان بیان داشت: طبق خبرها و گزارشات واصله و گفتگو با تعدادی از مدیران شرکت های پیمانکاری بومی کرمانی متوجه شدیم شرکت های بومی در مناقصات ادارات مختلف در کرمان شرکت کرده اند و برنده مناقصه شده اند ولیکن به بهانه های واهی کنار گذاشته شده و شرکت های پیمانکاری غیر بومی جایگزین شده اند.شیردل با اشاره به اینکه برخی مدیران و ادارات از شرکت های پیمانکاری بومی حمایت کرده اند و باید مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند، تصریح کرد:
چگونه مدیری حاضر می شود جوان‌ فارغ التحصیل کرده کرمانی را که به امید اشتغال و کسب درآمد خود و تعدادی دیگر از جوانان فارغ التحصیل این دیار و به نیت خدمت به مردم شهر و دیارش شرکت تاسیس کرده، کنار بگذارد در حالیکه همه شرایط مناقصه را داشته و برنده مناقصه بوده،و شرکت غیربومی را جایگزین نماید و نون را از دهان همشهری خود بگیرد.

وی همچنین از ورود نهادهای نظارتی به عملکرد مدیران در این خصوص تاکید کرد و گفت: اگر شرکت پیمانکاری کرمانی در استان های دیگر در مناقصات شرکت کند، به هیچ عنوان‌کار را به شرکت غیربومی نمی دهند ولیکن در کرمان مدیرانی با ایراد گرفتن اینکه شرکت بومی تجربه ندارد کار را از شرکت بومی گرفته و به پیمانکاری می دهد که در استان خود اجازه کار به شرکت های ما را نمی دهند.

شیردل عملکرد برخی مدیران‌ در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را در حد حرف و شعار دانست و اذعان داشت: دستگاه های نظارتی بایستی ترک فعل مدیران را در این رابطه به جد پیگیری کنند، تا با احیاء و استیفای حقوق تضییع شده عامه مردم کرمان ، طعم شیرین عدالت را بچشند.

معاون امور جوانان حزب وحدت ملی خاطر نشان ساخت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه نیز دستگاهها مکلف بودند ، در فرآیند برگزاری مناقصه ها در شرایط برابر به پیمانکاران بومی واجد شرایط استان اولویت دهند و امتیاز بومی بودن نیز بایستی لحاظ شود.

شیردل اظهار داشت: مدیران استان از پایین بودن فضای کسب و کار و میزان اشتغال در کرمان ابراز نگرانی و ناراحتی می کنند در حالیکه خودشان یکی از عوامل اصلی این شرایط در استان کرمان هستند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200