رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
  • کد خبر : 11211
  • مشاهده : 36 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : مدرسه خیر ساز «مهر عظام» در رفسنجان افتتاح شد
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

مدرسه خیر ساز «مهر عظام» در رفسنجان افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مدرسه 6 کلاسه خیرساز « مهر عظام» با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در چهارمین روز از هفته دولت در رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: اقدامات و تلاش اين شهيدان بزرگوار در مدت كوتاهي كه مسووليت خدمت به ملت ايران را بر دوش داشتند به قدري ارزشمند بود كه در ذهن ملت ايران حك شد.

وي با اشاره به ماندگاري نام اين دو شهيد بزگوار در تاريخ انقلاب اسلامي و اذهان عمومي خاطر نشان شد: شهيدان رجايي و با هنر از اسوه هاي معلمي و الگوهاي مديريت در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند.

رضایی با بیان اینکه بودجه وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته است خاطر نشان کرد: اجرای طرح رتبه بندی معلمان و اختصاص بودجه جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کلنگ زنی و بهره برداری روزانه از ۳ کلاس درس در استان در یکسال اخیر خبر داد و افزود: بیش از یکهزار کلاس درس در استان کرمان تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

رضا رضایی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش زیر ساخت اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری بر حضور موثر شرکت های صنعتی و معدنی استان به ویژه شرکت مس سرچشمه در امر مدرسه سازی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی تاکید کرد.

رضایی با اشاره به شکل گیری نهضت مدرسه سازی به همت خیران در استان کرمان گفت: در یک سال و نه ماه اخیر عملیات ساخت ۷۸ مدرسه به همت خیران در استان آغاز شده است.

بر پایه این گزارش، دبیرستان دخترانه متوسطه اول خیرساز مهر عظام در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان به همت شرکت سرمایه گذاری عظام احداث ‌شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200