رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
  • کد خبر : 3851
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : «مجموعۀ ورزش‌های ساحلی قلعه‌دختر» به بهره‌برداری رسید
در چهل‌و‌چهارمین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان؛

«مجموعۀ ورزش‌های ساحلی قلعه‌دختر» به بهره‌برداری رسید

«مجموعۀ ورزش‌های ساحلی قلعه‌دختر»، در چهل‌و‌چهارمین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان، با شعار «هر هفته یک افتتاح» به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان در آیین بهره‌برداری از این مجموعۀ ورزشی که محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری، مدیران ورزشی و تعدادی از ورزشکاران حضور داشتند، ضمن تبریک روز شوراها، از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان که در دورۀ اخیر مدیریت شهری همواره همراه و یاور مجموعۀ مدیریت شهری بودند، تشکر کرد.
سیدمهران عالم‌زاده همچنین ضمن تقدیر از تمام همکارانش که برای آماده‌سازی «مجموعۀ ورزش‌های ساحلی قلعه‌دختر» تلاش کرده‌اند، گفت: این مجموعۀ ورزشی، چند مزیت عمده دارد؛ یکی اینکه یک مجموعۀ ورزشی کامل با تمام استانداردهای مربوط است و دوم حال و هوای این مجموعه است؛ چراکه پارک و فضای سبزی که پیرامون این مجموعۀ ورزشی قرار دارد، به تمام مجموعه روح داده و موجب افزایش نشاط و شادابی ورزشکاران می‌شود.
شهردار کرمان ادامه داد: قرار گرفتن این مجموعۀ ورزشی در کنار مجموعۀ تاریخی «قلعه‌دختر»، از دیگر مزیت‌هاست که موجب می‌شود این مجموعه، مورد استقبال ورزشکاران و مردم قرار گیرد.

عالم‌زاده در همین رابطه بیان کرد: امیدواریم اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز توجه بیشتری به مجموعۀ تاریخی «قلعه‌دختر» داشته باشد تا اتفاقات بهتر و مطلوب‌تری در این محدوده از شهر کرمان رخ دهد و به یک منطقۀ گردشگری قابل توجه تبدیل شود.
وی ضمن تشکر از همکارانش در حوزه‌ها و واحدهای مختلف شهرداری به‌دلیل سرعت و دقت در اجرای «مجموعۀ ورزش‌های ساحلی قلعه‌دختر» گفت: تلاش همکارانم برای آماده‌سازی این مجموعۀ ورزشی قابل تقدیر است؛ چراکه این مجموعه را در مدت دوماه ساختند و یک هفتۀ آخر نیز به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کردند تا این مجموعه، با کیفیت و استانداردهای لازم، به بهره‌برداری برسد.
شهردار کرمان افزود: خوشبختانه مدیران و سایر همکارانم در شهرداری، همگی همدل و همراه پای کار هستند و در قالب یک رقابت سالم، تلاش می‌کنند تا سهم بیشتری از پویش‌های افتتاح را داشته باشند.
شهردار منطقه پنج کرمان نیز در این آیین با اشاره به مساحت حدود 4000 مترمربعی «مجموعۀ ورزش‌های ساحلی قلعه‌دختر»، افزود: این مجموعۀ ورزشی برای ورزش‌های سِپک‌تاکرا، هندبال، والیبال، کُشتی و کَبدی طراحی شده است.
علی‌اکبر قطب‌الدینی ادامه داد: فضای در نظر گرفته‌شده برای ورزش سپک‌تاکرا 228 مترمربع، هندبال 512 مترمربع، والیبال 273 مترمربع، کشتی 144 مترمربع و کبدی 187 مترمربع است و علاوه بر این، بخشی هم برای ورزش ساحلی ویژۀ کودکان در نظر گرفته شده است.
قطب‌الدینی بیان کرد: «مجموعۀ ورزش‌های ساحلی قلعه‌دختر» در پارک «انقلاب» مجهز به سکوی تماشاچی، مبلمان پارکی و روشنایی است و فضای سبز آن اصلاح و درختان جدید کاشته شده و گل‌کاری شده است.
وی با اشاره به کف‌سازی محوطۀ بین زمین‌های ورزشی و حصارکشی مناسب جهت تأمین امنیت ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش‌های ساحلی، گفت: در «مجموعۀ ورزش‌های ساحلی قلعه‌دختر»، مسیر ویژۀ تردد نابینایان در نظر گرفته شده و برای تردد افراد دارای معلولیت نیز مناسب‌سازی شده است.
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه «مجموعۀ ورزش‌های ساحلی قلعه‌دختر»، فقط یک فضای ورزشی نیست، گفت: این مجموعۀ ورزشی با توجه به همجواری با مجموعۀ تاریخی «قلعه‌دختر»، در کاهش معضلات اجتماعی که این منطقه از شهر با آن روبه‌روست، تأثیرگذار خواهد بود.
محمد جهانشاهی افزود: این‌گونه فعالیت‌ها، علاوه بر ایجاد فضای ورزشی، ترغیب جوانان به روزش و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، موجب کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شود.
وی همچنین ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان که از ساخت این مجموعۀ ورزشی حمایت کرده‌اند، از سایر حوزه‌های مختلف شهرداری به‌ویژه شهرداری منطقه پنج کرمان و اداره توسعه ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی که برای آماده‌سازی این مجموعه تلاش زیادی کرده‌اند، قدردانی کرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200