رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

طرح آرامستان هنرمندان کرمان، در جلسه‌ای با حضور شهردار کرمان، معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مشاور طرح، بررسی و بر لزوم پیگیری سریع‌تر طرح در شورا تأکید شد.

به گزارش یزدان کرمان، سیدمهران عالم‌زاده، بیست‌وششم تیرماه در جلسه‌ای که به‌منظور پیگیری طراحی آرامستان هنرمندان با حضور وحید محمدی، معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار و مشاور طرح برگزار شد، بر ضرورت بررسی هرچه سریع‌تر طرح توسط مشاور در جلسۀ کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر کرمان تأکید کرد.
وی افزود: لازم است طرح اصلاح‌شده در کمیسیون حمل‌ونقل شورا با حضور چند تن از نمایندگان خانۀ هنرمندان توسط مشاور ارائه شده و ظرف دو هفتۀ آینده با اخذ مصوبۀ شورا وارد فاز دوم شود.
شهردار کرمان با تأکید بر لزوم در نظر گرفتن راهکاری جهت دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی با توجه به قرار داشتن آرامستان هنرمندان در پایین‌دست کوه، خاطرنشان کرد: مشاور طرح آرامستان هنرمندان کرمان تا به حال طرح‌های بزرگی در تهران و کرمان اجرا کرده و از نظر اجرای طرح دغدغه‌ای نداریم، فقط لازم است نظرات متخصصان و دست‌اندرکاران لحاظ شود.
در این جلسه، مرتضی ادیبی، مشاور طرح، توضیحاتی درخصوص چگونگی طراحی باغ‌ها، فضاهای خدماتی و پارکینگ در مجموعۀ آرامستان هنرمندان کرمان و همچنین اصلاحات انجام‌شده در طرح ارائه کرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200